Маркетинг: теорія і практика. Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетинг: теорія і практика. Том 2 by Title
Now showing 1 - 20 of 43
Results Per Page
Sort Options
Item PR-активність українських банків(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Ткачук, Олена Володимирівна; Ткачук, Елена ВладимировнаРозглядаються проблеми реалізації банківських послуг та роль PR у цьому процесі.Item Банківський маркетинг. Особливості і проблеми(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Тимчук, Н. П.Стаття присвячена аналізу маркетингу в сфері банківських послуг. В цій праці на основі вітчизняних та західних прикладах розглядаються заходи формування і становлення маркетингу в банках, різноманітні методи залучення і утримання клієнтів. Проблеми і особливості банківського маркетингу.Item Вплив логістики на організацію транспортного процесу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Кальченко, Альбіна Георгіївна; Кальченко, Альбина ГеоргиевнаВисвітлюються проблеми формування і функціонування логістичних транспортних систем і здійснення транспортних процесів.Item Вплив ринкової кон’юнктури на формування та ефективне використання основних виробничих фондів сільськогогосподарських підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Поперечний, С. І.; Клебан, О. Л.Розглядаються проблеми ефективного використання основних фондів сільськогосподарських підприємств в умовах мінливості пон’юнктури.Item Вплив товарної асортиментної політики підприємств на цінову поведінку підприємців(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Зайчук, Т. О.Аналізується вплив факторів та інструментів товарної політики на формування і реалізацію цінової політики підприємств.Item Диверсифікація виробництва як чинник підвищення конкурентоспроможності цукропереробних підприємств України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Матових, С. В.Висвілюються теоретичні і практичні надання диверсіфікації діяльності цукропереробки підприємств україни, як передумови поширення їх конкурентоспроможності.Item До питання про підготовку фахівців для ринку соціальних послуг(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Баранник, Л. Б.Розглянуто деякі аспекти системи підготовки фахівців відповідно до вимог ринку соціальних послуг. Надано характеристику сучасного стану складових цієї системи. Окреслено коло питань як у галузі підготовки фахівців, так і у сфері порівняно молодого ринку соціальних послуг в Україні, які потребують свого вирішення найближчим часом.Item До якості продукції через менеджмент якості(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Шолудченко, С. В.Розглянуто проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств шляхом підвищення якості системи управління та якості продукції.Item Залучення споживачів у процес обслуговування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Пащук, О. В.; Гребньов, Г. М.Розглядаються методологічні та практичні аспекти розвитку сфери послуг.Item Критеріальна оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Максимова, Т. С.; Співак, А. О.У статті систематизовано методи економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Розглянуто методичні аспекти оцінювання процесу активізації маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано системи показників критеріального виміру досліджуваного процесу. Наведено результати використання розробленого методичного підходу до оцінки процесу активізації маркетингової діяльності щодо збільшення частки ринку одного з провідних підприємств України — ЗАО «Лугансьский м’ясокомбінат».Item Логістика виробничого процесу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Кривещенко, Виктория ВитальевнаРозглядаються проблеми логістичної організації виробництва, раціоналізації матеріальних потоків.Item Маркетингова політика комукікацій на ринку будівельних матеріалів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Логвінова, В. Ю.Розглянуті питання розвитку маркетингових комунікацій в системі управління підприємств.Item Маркетинговий стратегічний аналіз у діяльності промислових підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Бойчук, І. В.Розглянуті проблеми застосування маркетингово-стратегічного аналізу в процесі прийняття стратегічних рішень.Item Маркетингово орієнтований підхід до формування сфери ветеринарних послуг(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Поперечний, С. І.; Одинак, Л. В.Розглянуто проблеми комплексного підходу до застосування маркетингу в системі організації ветеринарної практики.Item Маркетингові комунікації на місці продажу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Майборода, Ольга ОлександровнаРозглядаються проблеми впровадження інтегрованих маркетингових комунікацій на місці продажу.Item Методика застосування SWOT-аналізу на регіональному рівні в сфері туризму (на матеріалах Закарпатської області)(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Лендєл, О. Д.Висвітлюються проблеми маркетингового забезпечення регіонального розвитку туризму.Item Модель оптимізації маркетингового комплексу поліграфічного підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Сторожук, І. І.; Ревенко, Ю. В.В статті представлено результати досліджекння, в рамках якого запропоновано фактори ефективності для маркетингового комплексу підприємства поліграфічної галузі, розроблено модель оптимізації маркетингового комплексу; ціль якої — мінімізація ризиків та максимізація економічного ефекту при складанні плану та бюджету маркетингу.Item Напрями підвищення ефективності управління логістичною системою Донецької залізниці(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Бєлявцев, М. І.; Подольський, Р. Ю.Запропоновано етапи проведення комплексного логістичного аналізу діяльності Донецької залізниці. Виявлено напрями підвищення ефективності управління логістичною системою підприємства, спираючись на принцип інтенсифікації діяльності логістичних ланок.Item Обґрунтування необхідності створення моделі управління конкурентоспроможністю транспортного підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Верлока, В. С.; Шаля, О. Г.Розглянуті проблеми підвищення конкурентоспроможності транспортних організацій на основі маркетингового моделювання.Item Основні тенденції розвитку системи маркетингових комунікацій підприємств виноробної галузі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Дьячук, І. В.Розглянуті проблеми просування винних брендів, розвитку винного України.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »