Маркетинг: теорія і практика. Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетинг: теорія і практика. Том 2 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 43
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості аналізу медіа-ринку м. Чернівці, проведеного за допомогою сучасних методів маркетингових досліджень(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Буднікевич, І. М.; Черданцева, І. Г.; Кирилюк, М. В.У статті розглядається проблемні моменти процедури проведення польового маркетингового дослідження на основі аналізу медіа-ринку м. Чернівці.Item Паблік рілейшнз у сфері освіти(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Троян, В. В.В даній статті вказано про необхідність застосування засобів паблік рілейшнз (РR) в сфері освітніх послуг. Вказані пропозиції щодо розробки бренду освітньої установи. Розроблена РR — програма на основі відомої формули RACE (Research, Action, Communications, Evaluation). Запропоновані найбільш відповідні до сфери послуг методи оцінки РR-дій.Item Особливості розвитку маркетингу у сфері агрохімічного обслуговування господарств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Корчинська, О. А.Висвітлюються питання організації маркетингової діяльності на підприємствах агрохімічного обслуговування.Item Роль маркетингу при формованні програми закупівлі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Мальченко, В. В.Стаття розкриває роль закупівлі у забезпеченні підприємства матеріально-технічними ресурсами. Визначено особливості впливу зворотного (закупівельного) маркетингу на дії споживача і покупця при закупівлі ресурсів. Досліджено інструментарій з активізації й переконання споживачем покупця взяти на себе функції постачальника, розкрита сутність цих інструментів. Автором досліджена функція засобу зворотного маркетингу «програма закупівля», визначена його торговельна сутність. На основі структуризації складових програми розкрито маркетингові підходи до реалізації програми закупівлі як засобу задоволення потреб підприємства в матеріальних ресурсах.Item Залучення споживачів у процес обслуговування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Пащук, О. В.; Гребньов, Г. М.Розглядаються методологічні та практичні аспекти розвитку сфери послуг.Item Стан та перспективи розвитку дистрибуції(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Земляков, І. С.Розглянуто проблеми формування і функціонування регіональних роздрібних мереж.Item Методика застосування SWOT-аналізу на регіональному рівні в сфері туризму (на матеріалах Закарпатської області)(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Лендєл, О. Д.Висвітлюються проблеми маркетингового забезпечення регіонального розвитку туризму.Item Вплив логістики на організацію транспортного процесу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Кальченко, Альбіна Георгіївна; Кальченко, Альбина ГеоргиевнаВисвітлюються проблеми формування і функціонування логістичних транспортних систем і здійснення транспортних процесів.Item Функціональне наповнення засобу маркетингу послуг «фізичне оточення («упаковка») послуги»(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Мальченко, Віктор МатвійовичВисвітлюються проблеми маркетингового наповнення та функції фізичного оточення — підтвердження послуг.Item Маркетингово орієнтований підхід до формування сфери ветеринарних послуг(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Поперечний, С. І.; Одинак, Л. В.Розглянуто проблеми комплексного підходу до застосування маркетингу в системі організації ветеринарної практики.Item Вплив ринкової кон’юнктури на формування та ефективне використання основних виробничих фондів сільськогогосподарських підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Поперечний, С. І.; Клебан, О. Л.Розглядаються проблеми ефективного використання основних фондів сільськогосподарських підприємств в умовах мінливості пон’юнктури.Item Угольный метан: состояние, перспективы использования(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Белявцев, Ю. М.Описаны перспективы использования метана в Украине и в ведущих угледобывающих странах. Даны предложения по развитию метаноиспользования в Украине.Item Формування та розвиток маркетингу страхових компаній(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Данніков, Олег Володимирович; Данников, Олег ВладимировичВисвітлюються проблеми теорії і практики застосування маркетингу як комплексної системи управління діяльністю страхових компаній.Item Диверсифікація виробництва як чинник підвищення конкурентоспроможності цукропереробних підприємств України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Матових, С. В.Висвілюються теоретичні і практичні надання диверсіфікації діяльності цукропереробки підприємств україни, як передумови поширення їх конкурентоспроможності.Item До якості продукції через менеджмент якості(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Шолудченко, С. В.Розглянуто проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств шляхом підвищення якості системи управління та якості продукції.Item Маркетингова політика комукікацій на ринку будівельних матеріалів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Логвінова, В. Ю.Розглянуті питання розвитку маркетингових комунікацій в системі управління підприємств.Item Цінові механізми реалізації бізнес-стратегій надійного функціонування підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Бокулєва, М. О.У статті пропонується модель формування цінової політики підприємства з позиції забезпечення його надійного функціонування у ринкових умовах. Модель представлена у вигляді сценарію, який дозволяє обрати конкретну політику ціноутворення для певної бізнес-стратегії підприємства з урахуванням можливостей та загроз зовнішнього середовища.Item Модель оптимізації маркетингового комплексу поліграфічного підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Сторожук, І. І.; Ревенко, Ю. В.В статті представлено результати досліджекння, в рамках якого запропоновано фактори ефективності для маркетингового комплексу підприємства поліграфічної галузі, розроблено модель оптимізації маркетингового комплексу; ціль якої — мінімізація ризиків та максимізація економічного ефекту при складанні плану та бюджету маркетингу.Item Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Шумейко, Володимир МихайловичРозглядаються проблеми формування маркетингової політики підприємств та управління товарним асортиментом.Item Формування системи конкурентоспроможності переробної галузі агропромислового комплексу України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Романенко, І. П.Розглядаються проблеми підвищення конкурентоспроможності та ефективності фукнціонування агропромислових підприємств.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »