Маркетинг: теорія і практика. Том 2
Browse by
Recent Submissions
-
Роль маркетингу при формованні програми закупівлі
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Стаття розкриває роль закупівлі у забезпеченні підприємства матеріально-технічними ресурсами. Визначено особливості впливу зворотного (закупівельного) маркетингу на дії споживача і покупця при закупівлі ресурсів. Досліджено ... -
Критеріальна оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)У статті систематизовано методи економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Розглянуто методичні аспекти оцінювання процесу активізації маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано системи показників ... -
Методика застосування SWOT-аналізу на регіональному рівні в сфері туризму (на матеріалах Закарпатської області)
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Висвітлюються проблеми маркетингового забезпечення регіонального розвитку туризму. -
Логістика виробничого процесу
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Розглядаються проблеми логістичної організації виробництва, раціоналізації матеріальних потоків. -
Особливості розвитку маркетингу у сфері агрохімічного обслуговування господарств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Висвітлюються питання організації маркетингової діяльності на підприємствах агрохімічного обслуговування. -
Особливості ціноутворення на вітчизняному ринку сільськогосподарського машинобудування
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Розглянуто проблеми формування і реалізації цінової політики на вітчизняних підприємствах сільськогосподарського машинобудування. -
Особливості розвитку банківського маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)В статті йдеться про особливості банківського маркетингу, його характеристика, теперішній стан та напрямки його розвитку. -
Розвиток маркетингу туристичних об’єктів — зарубіжний досвід
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Розкрито зарубіжний досвід реалізації регіональної маркетингової політики в сфері туризму. -
Вплив логістики на організацію транспортного процесу
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Висвітлюються проблеми формування і функціонування логістичних транспортних систем і здійснення транспортних процесів. -
Стан та перспективи розвитку дистрибуції
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Розглянуто проблеми формування і функціонування регіональних роздрібних мереж. -
Вплив товарної асортиментної політики підприємств на цінову поведінку підприємців
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Аналізується вплив факторів та інструментів товарної політики на формування і реалізацію цінової політики підприємств. -
Формування та розвиток маркетингу страхових компаній
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Висвітлюються проблеми теорії і практики застосування маркетингу як комплексної системи управління діяльністю страхових компаній. -
Оцінювання конкурентоспроможності об’єктів у процесі конструкторсько-технологічної підготовки виробів зі шкіри
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Висвітлюються методологічні проблеми оцінювання конкурентоспроможності товарів під впливом ринкового середовища та виробничого потенціалу підприємств. -
Проблеми формування стратегії адатоції підприємства в контексті організаційних перетворень
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Розглянуті принципи функціонування підприємств, розкрито сутність принципу адаптивності, умови та результати його реалізації. -
Обґрунтування необхідності створення моделі управління конкурентоспроможністю транспортного підприємства
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Розглянуті проблеми підвищення конкурентоспроможності транспортних організацій на основі маркетингового моделювання. -
Цінові механізми реалізації бізнес-стратегій надійного функціонування підприємства
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)У статті пропонується модель формування цінової політики підприємства з позиції забезпечення його надійного функціонування у ринкових умовах. Модель представлена у вигляді сценарію, який дозволяє обрати конкретну політику ... -
Маркетинговий стратегічний аналіз у діяльності промислових підприємств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Розглянуті проблеми застосування маркетингово-стратегічного аналізу в процесі прийняття стратегічних рішень. -
Стратегії розвитку туристичного бізнесу
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Розглянуті методологічні та практичні аспекти формування і реалізацій стратегії розвитку туристичних фірм. -
Напрями підвищення ефективності управління логістичною системою Донецької залізниці
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Запропоновано етапи проведення комплексного логістичного аналізу діяльності Донецької залізниці. Виявлено напрями підвищення ефективності управління логістичною системою підприємства, спираючись на принцип інтенсифікації ... -
Угольный метан: состояние, перспективы использования
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)Описаны перспективы использования метана в Украине и в ведущих угледобывающих странах. Даны предложения по развитию метаноиспользования в Украине.