Маркетинг: теорія і практика. Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетинг: теорія і практика. Том 2 by Subject "асоціації марки"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Створення та просування нової товарної марки(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Шевченко, Олена ЛеонідівнаСтаття розкриває роль і призначення товарної марки на сучасному етапі розвитку маркетингової діяльності. Визначено особливості впливу товарної марки на цільового споживача, показано взаємозалежність таких понять як «товарна марка» і «бренд». Досліджено критерії розробки вдалої товарної назви, створення її підкріплення і принципів просування на ринку. Автором проаналізовано влив поведінкових аспектів людини на сприйняття товарних марок, а також їхній вплив на конструювання і перевірку комунікаційних повідомлень. Визначено основні рівні, які використовуються при розробці асоціативного простору марки.