Маркетинг: теорія і практика. Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетинг: теорія і практика. Том 2 by Subject "банк"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item PR-активність українських банків(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Ткачук, Олена Володимирівна; Ткачук, Елена ВладимировнаРозглядаються проблеми реалізації банківських послуг та роль PR у цьому процесі.Item Банківський маркетинг. Особливості і проблеми(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Тимчук, Н. П.Стаття присвячена аналізу маркетингу в сфері банківських послуг. В цій праці на основі вітчизняних та західних прикладах розглядаються заходи формування і становлення маркетингу в банках, різноманітні методи залучення і утримання клієнтів. Проблеми і особливості банківського маркетингу.