Випуск
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Випуск by Title
Now showing 1 - 20 of 116
Results Per Page
Sort Options
Item The importance and role of marketing plan and the relation with quality management system(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02) Vujović, Aleksandar; Krivokapić, Zdravko; Jovanović, JelenaThe paper has originated as the authors’ aspiration to point out the basic principles of marketing planning and a new concept of marketing strategy which includes all functions in the organization. This paper also shows the endeavors of authors to establish the relationship between marketing planning and marketing in general and quality management system as areas that permeate all functions in the organization and which are the basis for sustainable systematic approach and effective and efficient operations of the organization.Item Алгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-29) Бобрицька, Наталія ДмитрівнаУ статті представлена класифікація видів маркетингових стратегій, доведено необхідність формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі, представлений алгоритм розробки ефективної маркетингової стратегії туристичного підприємства.Item Аналіз динаміки конкурентоспроможності національної економіки України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-05-29) Король, Ірина ВікторівнаУ статті проведено аналіз сутності, факторів і рейтингової оцінки конкурентоспроможності національної економіки. Проаналізовано конкурентні переваги та проблеми України в динаміці у рейтингах Всесвітнього економічного форуму та Міжнародного інституту розвитку менеджменту. Сформульовано рекомендації щодо поліпшення конкурентної позиції України на міжнародній арені.Item Аналіз сезонності ринку товарів побутової техніки та електроніки України та основні тенденції розвитку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-19) Тишкун, Катерина ВалеріївнаОдним із завдань економічного аналізу роздрібного товарообороту є вивчення його сезонності. Під сезонністю розуміють стійку закономірність внутрішньорічної динаміки реалізації окремих груп товарів. Для різних товарів інтенсивність сезонних коливань товарообороту і їх характер можуть суттєво відрізнятись.Причини сезонних коливань товарообороту пов’язані головним чином із особливостями пропозиції товарів і попиту покупців у різні періоди року.В той же час сезонні коливання попиту на товари відбуваються під впливом наступних груп факторів: сезонних змін грошових доходів населення; змін потреб населення у товарах в залежності від кліматичних умов різних пір року; соціально-побутових факторів. Із соціально-побутових факторів значний вплив на попит мають різноманітні свята. Відомо, що в передсвяткові дні попит на товари зростає. Сезонні коливання роздрібного товарообороту пов’язані також із сезонними змінами в структурі попиту, сезонними міграціями населення.Item Бюджетний кодекс України в контексті реформування вітчизняного бюджетного обліку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-06-01) Свірко, Світлана Володимирівна; Svirko, SvitlanaСтаттю присвячено питанню оновлення Бюджетного кодексу України в контексті реалізації заходів модернізації вітчизняного бюджетного обліку.Item Виклики до перетворення податку на додану вартість в аграрному секторі України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-05-05) Іваськo, Інна МихайлівнаВ дослідженні проведено аналіз справляння податку на додану вартість в аграрному секторі європейських країн, зокрема Польщі, виявлено позитивні та негативні сторони її функціонування, а також розроблено практичні рекомендації щодо системних перетворень ПДВ аграрного сектору України за умов інтеграційних процесів.Item Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-16) Кирилова, О. В.Розглянуто проблеми інформаційного забезпечення суб’єктів туристичного ринку в процесі маркетингової діяльності туристичних підприємств з метою збільшення обсягів продажу відповідних послуг.Item Генезис та еволюція світового ринку консалтингових послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-04-27) Вергуненко, Наталія ВячеславівнаУ статті розглянуто основні передумови виникнення світового консультування. На основі виділених автором критеріїв, розкрито еволюцію розвитку світовогоринку консалтингових послуг та проведено його етапізацію. Особлива увага приділена аналізу тенденцій кожного етапу розвитку консалтингу.Item Держава у реалізації соціальної відповідальності підприємництва: вимушений захід чи данина часу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-04-24) Дацкевич, Н. О.Стаття присвячена проблемі визначення ролі держави у процесі формування соціально відповідального підприємництва.Item Диверсифікація активів у забезпеченні стійкості загальнообов’язкової накопичувальної пенсійної системи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-05-19) Шишкіна, О. О.У статті розглянуто принципи інвестиційної політики пенсійних фондів. Проаналізовано структуру пенсійних активів України. Визначено ефективний інвестиційний портфель Накопичувального фонду із застосуванням оптимізаційної задачі лінійного програмування.Item Дослідження конкурентного середовища підприємства на ринку транспортно-логістичних послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02) Кутліна, І. Ю.; Коваленко, О. В.У статті розглянуто конкурентне середовище підприємства. Досліджено основних конкурентів підприємства. Виявлено загрози для підприємства залежно від чинників середовища та можливості підприємства в цих умовах.Item Дослідження стану та тенденцій розвитку роздрібної торгівлі в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-06-02) Дима, Олександр ОлексійовичУ статті здійснено аналіз сучасного стану роздрібної торгівлі в Україні. Досліджено політичні, економічні, технічні та соціальні фактори розвитку галузі. Визначено ключові тенденції формування роздрібної торгівлі.Item Еволюція змісту і характеру праці в умовах трансформації технологічного способу виробництва(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-05-25) Пестова, Тетяна МиколаївнаУ статті розглянуто підходи до визначення поняття «праця», охарактеризовано дві сторони трудового процесу — зміст і характер. Розкрито причинно-наслідковий зв’язок між роз витком продуктивних сил суспільства, зміною технологічних способів виробництва з одного боку, та складовими змісту і характеру праці — з іншого.Item Еволюція концепцій маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-27) Ратинський, В.Розглянуто особливості розвитку теорії маркетингу в умовах глобальних економічних процесів, визначено основні фактори впливу на розвиток маркетингу як з боку кінцевих споживачів, так і з сторони замовників маркетингових досліджень, проаналізовано основні наявні концепції маркетингу — виокремлено їхні сильні та слабкі сторони, проаналізовано перспективи розвитку. Визначено основні переваги та недоліки сучасного стану розвитку концепцій маркетингу,вказано на прихований потенціал розвитку окремих теорій (зокрема теорії нечітких множин), та визначено основні недоліки для розвитку окремих концепцій маркетингу. Враховуючи основну світову динаміку зростання та загострення конкурентної боротьби на світових ринках проблема вибору ефективної концепції маркетингу стає все гострішою.Item Застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-01) Наумова, О. Е.Стаття містить узагальнення існуючих підходів до організації маркетингу у закладах освіти. Обґрунтовано необхідність застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу. Розглянуто функції та завдання маркетингових підрозділів вузу. Проаналізовано концепції «4Р», «4С», «7Р» стосовно до вищих навчальних закладів.Item Зміст та інструментарій маркетингового аудиту(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-13) Дерев’янченко, Тетяна ЄгорівнаВ статті розглянуті зміст маркетингового аудиту підприємства та різноманітний інструментарій його реалізації. До інструментарію, що застосовують в процесі маркетингового аудиту, відносять різноманітні методи маркетингових досліджень і маркетингового аналізу. У зв’язку з цим привертає увагу той факт, що в економічній літературі недостатньо уваги приділяється змісту, складовим та ефективному застосуванню різноманітних методів і методик маркетингового аудиту.Item Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-08) Савощенко, Анатолій Семенович; Сірук, М. М.У статті розглянуто значення та актуальність маркетингу для видавничої сфери. Досліджено основні види маркетингово-комунікаційного комплексу за працями науковців. Висвітлено значення та особливості маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері.Item Контент-маркетинг: реклама без реклами(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-20) Крикавський, Є. В.; Фігун, Н. В.Проаналізовано ринок е-маркетингу, зокрема його складової — контент-маркетингу. Розглянуто принципи на яких повинен будуватися процес створення та реалізації контент-маркетингової кампанії. Висвітлено тактики, які можуть застосовувати контентмаркетологи. Здійснено аналіз існуючих можливостей оцінки результатів використання контенту. Здійснено характеристику SEO та розглянуто вплив «Пінгвін» та «Панда» алгоритмів на ефективність використання контенту. Запропоновано складові побудови системи створення контенту-маркетингу.Item Концептуальні засади інформаційно-аналітичної системи управління вищим навчальним закладом(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-06-02) Давидюк, Тамара ВолодимирівнаУ статті розглядаються питання стандартизації процесів управління вищим навчальним закладом, концепція створення інформаційно-аналітичної системи управління університетом (ІАСУУ), її структура та принципи й основні елементи технології функціонування.Item Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05) Бараник, Л. М.У статті розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій, наведена їх характеристика, цілі, функції, завдання, слабкі та сильні сторони з врахуванням специфіки туристичних послуг. На основі аналізу робіт, присвячених сутності основних складових системи маркетингових комунікацій, автором узагальнені і сформульовані власні визначення поняття реклама, стимулювання збуту, паблік рілейшнз та прямий маркетинг, які адаптовано до туристичних підприємств.