Випуск
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Випуск by Issue Date
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
Item Роль транснаціональних банків у контексті трансформації глобальної економіки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-05-13) Оглобля, Ярослава ОлександрівнаУ статті проаналізовано підходи до визначення ключових елементів системи міжнародного банківництва, розкрито сутність поняття «транснаціональний банк» та визначено його сучасне значення в умовах фінансової глобалізації.Item Особливість і проблематика відкритості національних економічних систем(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-05-15) Тіпанов, Владислав ВікторовичВ статті досліджено сутність поняття "відкрита економіка", виявлені її характерні ознаки та переваги, розглянуті основні критерії, за допомогою яких можливо оцінити рівень її відкритості.Item Про роль міжнародних фінансових організацій у сучасній системі забезпечення глобальної фінансової безпеки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-05-15) Базилюк, Я. Б.Досліджено сучасну роль міжнародних фінансових організацій у формуванні глобальної фінансової безпеки. Визначено ключові механізми та інструменти забезпечення фінансової стабільності МВФ.Item Еволюція змісту і характеру праці в умовах трансформації технологічного способу виробництва(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-05-25) Пестова, Тетяна МиколаївнаУ статті розглянуто підходи до визначення поняття «праця», охарактеризовано дві сторони трудового процесу — зміст і характер. Розкрито причинно-наслідковий зв’язок між роз витком продуктивних сил суспільства, зміною технологічних способів виробництва з одного боку, та складовими змісту і характеру праці — з іншого.Item Інноваційний розвиток, як внутрішній стан і форма функціонування «нової економіки»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-05-28) Шевчук, Ю. А.Інноваційний розвиток розглядається як базовий механізм функціонування «нової економіки», а підприємець-новатор, як головний суб’єкт господарювання. У статті проаналізовано витоки, сучасний стан і ключові характеристики «нової економіки» в контексті інноваційного розвитку ринкової господарства. Автором окреслено основні проблеми, що перешкоджають інноваційній моделі «нової економіки» в Україні.Item Дослідження стану та тенденцій розвитку роздрібної торгівлі в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-06-02) Дима, Олександр ОлексійовичУ статті здійснено аналіз сучасного стану роздрібної торгівлі в Україні. Досліджено політичні, економічні, технічні та соціальні фактори розвитку галузі. Визначено ключові тенденції формування роздрібної торгівлі.Item Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05) Фертюк, Світлана Володимирівна; Шишигіна, Лілія СергіївнаВ роботі досліджено особливості інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств, функції стратегії брендингу, відображено засади системного моделювання та ефективного управління розвитком брендів за сучасних умов господарювання.Item Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-08) Ковальчук, С. В.; Вільчинська, С. Б.У статті розглянуто особливості сучасної вищої освіти, функціонування вищих навчальних закладів, зазначено необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності ВНЗ.Item Організаційні аспекти регіонального розвитку малого бізнесу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-13) Мязіна, Н. Б.У статті розглянуто значення малого бізнесу для регіону. Проведено аналіз бізнес-середовища Тернопільської області та виділено роль малого бізнесу у цьому середовищі. Підкреслено важливість розвитку малого бізнесу для покращення соціально- економічного стану регіону. Виокремлено шляхи активізації підприємств малого бізнесу в області.Item Про специфіку попиту підприємств сектору послуг на матеріальні ресурси та однозначність функції закупівлі для будь-якого підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»Гетьмана", 2013-08-14) Мальченко, Віктор Матвійович; Мальченко, В. В.Стаття розкриває особливості попиту на матеріальні ресурси для виробництва продукції/робіт/послуг. Досліджено складові операційних матеріальних витрат в економічній діяльності з виробництва послуг, розкрита їх пріоритетність. Визначена роль функції закупівлі для підприємств сектора послуг.Item Маркетингові рішення щодо підвищення ефективності управління товарними запасами оптово-роздрібного підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-14) Данніков, Олег Володимирович; Романенко, П. Ф.Автором пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності оптово-роздрібних підприємств та ефективних маркетингових рішень в подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.Item Аналіз сезонності ринку товарів побутової техніки та електроніки України та основні тенденції розвитку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-19) Тишкун, Катерина ВалеріївнаОдним із завдань економічного аналізу роздрібного товарообороту є вивчення його сезонності. Під сезонністю розуміють стійку закономірність внутрішньорічної динаміки реалізації окремих груп товарів. Для різних товарів інтенсивність сезонних коливань товарообороту і їх характер можуть суттєво відрізнятись.Причини сезонних коливань товарообороту пов’язані головним чином із особливостями пропозиції товарів і попиту покупців у різні періоди року.В той же час сезонні коливання попиту на товари відбуваються під впливом наступних груп факторів: сезонних змін грошових доходів населення; змін потреб населення у товарах в залежності від кліматичних умов різних пір року; соціально-побутових факторів. Із соціально-побутових факторів значний вплив на попит мають різноманітні свята. Відомо, що в передсвяткові дні попит на товари зростає. Сезонні коливання роздрібного товарообороту пов’язані також із сезонними змінами в структурі попиту, сезонними міграціями населення.Item Розвиток інтелектуального капіталу дослідницьких компаній(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-20) Кудирко, Ольга Василівна; Кудирко, Ольга ВасильевнаУ статті розглянуто процеси розвитку інтелектуального капіталу у діяльності провідних вітчизняних дослідницьких компаній. Акцентується увага на впливі розвитку показників інтелектуального капіталу на ефективність діяльності компаній. Запропоновано основні групи показників, за якими був проведений аналіз та окреслені перспективи подальшого розвитку інтелектуального капіталу дослідницьких компаній.Item Алгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-29) Бобрицька, Наталія ДмитрівнаУ статті представлена класифікація видів маркетингових стратегій, доведено необхідність формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі, представлений алгоритм розробки ефективної маркетингової стратегії туристичного підприємства.Item Формування маркетингових підрозділів на підприємствах харківського регіону(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-30) Райко, Діана В.У статті розглянуто ситуацію формування маркетингових підрозділів на підприємствах Харківського регіону, розвиток їх структури, проаналізовано підходи до формування кадрового складу маркетингових підрозділів та динаміку їх розвитку, визначені тенденції щодо подальших напрямків вдосконалення маркетингу та виявлені ніші для перспективного розвитку маркетингу у Харківському регіоні.