2014 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2014 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 49
Results Per Page
Sort Options
Item Cтандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі. Нова редакція(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі створює механізм саморегулювання ринку реклами з метою підвищення соціальної відповідальності бізнесу, формування культури маркетингових відносин та попередження розповсюдження дискримінаційних практик засобами реклами. Загальною вимогою Стандарту є дотримання принципу недискримінації в рекламі.Item Extraordinary: ключ к успеху в правильном переводе(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05) Трофимов, ЯрославЯрослав Трофимов и сам – личность довольно неординарная. Даже, можно сказать, экстраординарная. Директор, специалист по брендингу компании Inspire Metamarketing г.Одесса. Известный украинский маркетолог, консультант, специалист по брендингу, футуролог, популяризатор маркетинга.Item GLOBAL MARKET RESEARCH 2014. An ESOMAR Industry Report in cooperation with BDO Accountants & Advisors. Вийшов з друку 08.09.2014 року(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Звіт покриває 2013 рік та показує основні тренди розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі.Item Актуальні тренди ІТ-маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Гліненко, Лариса; Дайновський, Юрій АнатолійовичОб’єктивним потужним трендом розвитку маркетингу є не тільки застосування у маркетинговій діяльності окремих елементів сучасних інформаційних технологій, але і їх перетворення у практичне підґрунтя більшості здійснюваних останнім часом маркетингових проектів. Так, наприклад, 10 з 16 найбільш оригінальних маркетингових проектів у сфері маркетингових послуг, представлених до премії «Золотий PRопеллер 2013», містили елементи і технології ІТ-галузі [14]. Все більшу роль як у промислових, так і у споживчих закупівлях відіграє Інтернет-маркетинг.Item Аналіз та прогнозування розвитку ринку ресторанних послуг в Харкові та Харківській області(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Жегус, Олена; Михайлова, МаріяВ сучасних умовах ресторанний бізнес в Україні є одним з найбільш перспективних елементів індустрії туризму та гостинності, який демонструє стабільну динаміку розвитку.Item АртАбсент: ставка на визуальный контент(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Мы представляем Вашему вниманию интервью с победителем премии «ИВИН» 2014 в номинации «Сервисы/инструменты/приложения» – компанией АртАбсент.Item Банк ПУМБ: системность – залог победы!(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05) Грибов, АлександрПервый Украинский Международный Банк (знакомый многим в виде привычный аббревиатуры «ПУМБ») уже давно и системно работает в интернете. При этом именно системно – ключевое понятие. Менеджмент банка четко понимает важнейшее значение не просто присутствия, а полноценной работы с социальными сетями и прочими инструментами интернет-маркетинга.Item В2В дослідницький погляд. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) ДіСтефано, Джон; Хосфорд, Крістофер; Белл, НікУ січні 2013 року, компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу, які беруть активну участь в цифровому маркетингу, про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль приймають в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими. Також включені ключові моменти для майбутнього розгляду.Item Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) Решетнікова, Ірина Леонідівна; Єременко, ЮліяРозглядається важливість використання інтернет-технологій при наданні індивідуального продукту та сервісу підприємствами сфери послуг. Уточнюються поняття «інтернет-технології», «інтернет-ресурси», «інструменти інтернет-маркетингу» та пропонується класифікація інтернет-технологій, що застосовуються в маркетингу; обґрунтовується ключова роль клієнтських баз даних в реалізації практиці концепції індивідуального маркетингу підприємствами сфери послуг.Item Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)6 березня в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут» відбулася фінальна частина Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу в рамках VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «B2B–маркетинг», організованої кафедрою промислового маркетингу НТУУ «КПІ».Item Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)Українська Асоціація Маркетингу, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні провели круглий стіл на тему: «Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі». Дискусія точилася навколо питань саморегулювання галузі, налагодження співпраці з місцевими органами влади, ґендерної рівності та принципів недискримінаційної реклами.Item Деятельность Индустриального Гендерного Комитета по Рекламе: лето 2014(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)Проекты, как и дети, проходят определенные этапы своего развития. Сначала зарождается идея, затем появляется проект и проходит сложный путь становления. Со времени подписания СТАНДАРТА НЕДИСКРИМИНАЦИОННОЙ РЕКЛАМЫ ПО ПРИЗНАКУ ПОЛА СОУ 21708654 -002-2011 прошло 3 года. За это время мы рассмотрели 26 жалоб, 16 реклам признали дискриминационными, 9 реклам были изменены или сняты. Но, что особенно важно, мы постоянно работали над изменением отношения в обществе к дискриминационной рекламе: провели тренинги для преподавателей, круглые столы с рекламистами и маркетологами, мастер классы и т.д. Результатом такой деятельности стало формирование сети ИГКР – начали создаваться региональные представительства. Это потребовало пересмотра Стандарта, особенно в части принципов организации и порядка работы. 2 сентября состоится заседание ИГКР, посвященное внесению дополнений в Стандарт.Item Для чего нужны карьерные консультанты и из чего состоит карьерная консультация?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Дигун, ОльгаItem Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07) Цопа, МаринаУ статті розглянуто і досліджено споживчі переваги на ринку безалкогольної продукції і соків, їх вплив на збутову діяльність виробничих підприємств.Item Другий міжнародний бізнес-форум «Наука – бізнес – освіта: стратегічне партнерство»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Сьогодні в Україні актуальною є проблема налагодження партнерства між бізнес-структурами і університетами та інтеграції інтелектуального ресурсу університету та бізнесу в інноваційний розвиток національної економіки.Item Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Полтавській області(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Item Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Item Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Львівській області(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Item Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Харківській області(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Item Загрози конкурентного середовища у системі економічної безпеки підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Єременко, МаксимУ статті розглянуто сутність економічної безпеки підприємства в умовах сучасного розвитку економіки та узагальнено трактування категорії стосовно різних наукових підходів. Визначено роль загроз у системі економічної безпеки підприємства та проведено класифікацію відповідно різних ознак, а також розглянуто основні види загроз конкурентного середовища.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »