2014 рік
Browse by
Recent Submissions
-
Резолюція конференції «Дуальна освіта як відповідь на виклики, що стоять перед сучасною системою української освіти»
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) -
Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Розглядається важливість використання інтернет-технологій при наданні індивідуального продукту та сервісу підприємствами сфери послуг. Уточнюються поняття «інтернет-технології», «інтернет-ресурси», «інструменти ... -
Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)В статті досліджено ґенезу та розвиток концепцій інтегрованих маркетингових комунікацій в світлі трансформації світового економічного середовища під час глобалізації та остаточного оформлення ринку споживача, а також ... -
Тренінги як ключ до успішної конкуренції
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) -
Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Статтю присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Авторами проаналізовано поняття «бренд міста» та «брендинг міста». Узагальнено вітчизняний досвід з даної теми і вдосконалено алгоритм ... -
Класифікація витрат на збут промислового підприємства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Стаття присвячена з’ясуванню сучасних підходів до класифікації витрат на збут промислового підприємства, розглянуто їх сутність та місце в системі бухгалтерського обліку. Дано критичний аналіз основних проблем та перспектив. ... -
Куди звертатися, якщо Вас образила реклама
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами створений в 2011 році. Основне завдання: розгляд скарг, які надходять від громадян на рекламу, яка ображає і принижує гіднисть людини за ознакою статі, раси, національності, віку і тд. -
Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Львівській області
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) -
Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Харківській області
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) -
Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Полтавській області
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) -
Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) -
Процес управління асортиментом телеканалу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)В статті узагальнено теоретичні положення та наукові дослідження щодо управління в галузі асортиментної політики підприємств. Представлено основні етапи управління асортиментом в телевізійному просторі. Графічно зображено ... -
Загрози конкурентного середовища у системі економічної безпеки підприємства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)У статті розглянуто сутність економічної безпеки підприємства в умовах сучасного розвитку економіки та узагальнено трактування категорії стосовно різних наукових підходів. Визначено роль загроз у системі економічної безпеки ... -
Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)У статті розглянуто і досліджено споживчі переваги на ринку безалкогольної продукції і соків, їх вплив на збутову діяльність виробничих підприємств. -
Сучасні напрями рекламно-інформаційного тренду
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Сучасні тенденції розвитку реклами свідчать про її креативність та можливість подальшого удосконалення та отримання синергійного ефекту за рахунок інтегрованого використання різноманітних засобів комунікацій. -
GLOBAL MARKET RESEARCH 2014. An ESOMAR Industry Report in cooperation with BDO Accountants & Advisors. Вийшов з друку 08.09.2014 року
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Звіт покриває 2013 рік та показує основні тренди розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі. -
Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)В статті розглянуто поняття та сутність туристичних дестинацій, їх види та складові. Сформульовано роль маркетингу в управлінні туристичними дестинаціями за умов жорсткої конкуренції в туристичній галузі. -
Cтандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі. Нова редакція
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі створює механізм саморегулювання ринку реклами з метою підвищення соціальної відповідальності бізнесу, формування культури маркетингових відносин та попередження ... -
Захист прав споживачів в контексті рекламно-інформаційної діяльності
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07) -
Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)Українська Асоціація Маркетингу, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні ...