2015 рік
Browse by
Collections in this community
Recent Submissions
-
Перший український стоматолог-мільйонер. Харизма, стандарти і франчайзинг
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)На зламі століть Львів (і Галичина в цілому) переживає безпрецедентну кризу – економічну, соціальну, культурну… В цій несприятливій ситуації, наперекір обставинам, з’являються успішні бізнес-проекти та бізнес-особистості, ... -
То, что у нас считается провокацией, на самом деле – отсутствие вкуса и жлобство
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)«Хныканье» агентств, что «клиент их не понимает» – лузерство. То, что у нас считается «провокацией», зачастую отсутствие вкуса и жлобство. Ну а самой большой проблемой современного маркетинга является огромный разрыв между ... -
Процес вибору атрибутів позиціонування товару
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Портреты менеджеров по маркетингу и продажам 2015
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)Декабрьское заседание клуба B2B Ukraine было необычным – портрет идеального менеджера (по маркетингу и продажам) мы составляли в двух группах на новогодней вечеринке. И хотя смеха и дружеского стеба было больше, чем серьезных ... -
Аналіз систем розміщення складської мережі
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)У статті досліджено основні методи вибору доцільного місця складу, на основі яких проведено класифікацію ключових підходів до визначення місця розташування складу на основі нескінченної кількості варіантів (макропідходи) ... -
Місія у структурі корпоративної відповідальності сучасного підприємства
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Сервісна політика посередницького підприємства на ринку легкових автомобілів України
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)У статті розглянуто діяльність посередницьких підприємств на ринку легкових автомобілів. Особлива увага приділена дослідженню стану сервісного обслуговування. Проаналізовано роль автодилерського підприємства у збільшенні ... -
Ринкові форми торгової марки
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Сертифікація у системі освіти як інструмент взаємодії вищої освіти із ринком праці
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Три кейса продаж с помощью Facebook
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)В этой статье вы увидите три примера организации продаж услуг и товаров разной ценовой категории через Facebook: продажи через контент (розничные товары интернет-магазина электроники), продажи «в лоб» (тренинги для женщин) ... -
Міжнародні практики протидії дискримінації за ознакою статі в рекламі через саморегулювання рекламного ринку
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Объем рекламного рынка Украины 2015 и прогноз объемов рынка 2016. Экспертная оценка Всеукраинской рекламной коалиции
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Некоторые вопросы макроэкономики и их влияние на объемы рынка новых легковых автомобилей в Украине
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)Щорічно ESOMAR як світове об’єднання дослідників проводить дослідження індустрії маркетингових досліджень. Ми презентуємо короткий опис результатів даного дослідження з метою ознайомити вітчизняних читачів з новітніми ... -
Маркетинговий інструментарій зниження репутаційного ризику продуктових рітейлерів
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Застосування методики «РАЕІ» при формуванні робочих команд
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Бренд-менеджмент і маркетингові технології
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Исследователь по версии GfK Ukraine
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)