№ 30
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 30 by Author "Бєлявцев, М. І."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг персоналу промислового підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02) Бєлявцев, М. І.; Калиниченко, М. П.У статі досліджено сутність маркетингу персоналу, а також визначено основні напрями його використання при управлінні персоналом промислового підприємства; розроблено комплексну систему формування внутрішнього ринку праці на засадах маркетингу, яка забезпечує його збалансованість, гармонізацію економічних інтересів суб’єктів соціально-трудових відносин і складається із сукупності взаємопов’язаних і взаємодіючих підсистем інформаційного забезпечення, управління товарною політикою, управління політикою оплати праці, управління політикою розподілу робочої сили, управління політикою комунікацій, застосування якої дозволило розробити заходи щодо підвищення ефективності використання трудового потенціалу промислового підприємства.Item Особливості формування стратегій розвитку підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-21) Бєлявцев, М. І.; Зайцева, А. М.Проаналізовані маркетингові стратегії, визначені особливості та запропонована процедура процесу формування стратегії розвитку, що базується на системі прийняття маркетингових рішень згідно завданням росту потенціалу підприємств.