Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації by Author "Chebotarova, Liudmyla"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Student Survey and Our Practice of Using Interactive Textbooks(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Chebotarova, Liudmyla; Чеботарьова, Людмила Іванівна; Чеботарёва, Людмила ИвановнаChebotareva L. I. has analyzed her practice of using interactive textbooks with the students of 1-4 years of studies. The teacher is actively working interactive textbooks of very distinguished publishing house Pearson. They appeared not so long ago but proved their efficiency in teaching foreign languages, beginning with А1 А2 level and finishing with levels В1 В2 і С1 С2-the levels we work with in our practice. The students in the survey, which is the usual practice, especially stressed their interest in the lessons with interactive textbooks. Чеботарьова Л. І проаналізувала використання інтерактивних підручників в роботі зі студентами 1-4 курсів. Викладач активно використовує інтерактивні підручники відомого видавництва Pearson. Вони з’явилися не так давно, але довели свою ефективність у викладанні іноземних мов, як починаючи з рівня А1 А2 і закінчуючи рівнями В1 В2 і С1 С2-це підручники, з якими працюємо ми. Студенти в опитувані, яке зазвичай проводиться зі студентами, особливо підкреслили свою зацікавленість у роботі з інтерактивними підручниками.Item Student survey and our practice of using interactive textbooks(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Чеботарьова, Людмила Іванівна; Chebotarova, Liudmyla; Чеботарева, Людмила ИвановнаЧеботарьова Л. І. проаналізувала використання інтерактивних підручників в роботі зі студентами 1–4 курсів. Викладач активно використовує інтерактивні підручники відомого видавництва Pearson. Вони з’явилися не так давно, але довели свою ефективність у викладанні іноземних мов , як починаючи з рівня А1 А2 і закінчуючи рівнями В1 В2 і С1 С2-це підручники, з якими працюємо ми. Студенти в опитувані, яке зазвичай проводиться зі студентами, особливо підкреслили свою зацікавленість у роботі з інтерактивними підручниками. Chebotareva L. I. has analyzed her practice of using interactive textbooks with the students of 1–4 years of studies. The teacher is actively working interactive textbooks of very distinguished publishing house Pearson. They appeared not so long ago but proved their efficiency in teaching foreign languages, beginning with А1 А2 level and finishing with levels В1 В2 і С1 С2-the levels we work with in our practice. The students in the survey, which is the usual practice, especially stressed their interest in the lessons with interactive textbooks.Item Teaching Speaking Skills(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022) Chebotarova, Liudmyla; Чеботарьова, Людмила Іванівна; Чеботарёва, Людмила ИвановнаThe author has studied the problem of teaching speaking skills in the process of teaching foreign languages. A lion’s share of assistance in helping the teachers comes from webinars held by Pearson Education Limited that has been for more than 15 years a very reliable, actual, innovative partner of the Foreign Languages and Intercultural Communication Department of KNEU. The author participated in a 12-hour Online English Language Teacher Training Course, that focused on the problems of teaching speaking skills as it is one of the most serious questions of teaching foreign languages. A most valuable theoretical document provided by Dinternal Pearson is the material on up-to-date idioms, that is mostly helpful in teaching speaking skills. Авторка досліджує проблему підготовки розмовних навичок в процесі викладання іноземних мов в КНЕУ. Левова доля допомоги викладачам надходить від компанії Dinternal Pearson, яка протягом більш ніж 15 років є надійним, сучасним, інноваційним партнером викладачів кафедри іноземних мов і міжкультурної комунікації. Авторка участь у 12-годинному вебінарі для викладачів англійської мови, присвяченому проблемам підготовки розмовних навичок, так як це одне з найбільш серйозне питання у викладанні іноземних мов. Дуже цінним теоретичним документом, який надає компанія Dinternal Pearson, є матеріали сучасних ідіом, необхідних для підготовки розмовних навичок.Item Особливості педагогічної комунікативної ситуації та основні бар’єри для спілкування викладач-студент у дистанційній онлайн-освіті(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Круківський, Василь Іванович; Krukivskyi, Vasyl; Круковский, Василий Иванович; Маркова, Олена Володимирівна; Markova, Olena; Маркова, Елена Владимировна; Чеботарьова, Людмила Іванівна; Chebotarova, Liudmyla; Чеботарёва, Людмила Ивановна; Шматок, Тетяна Григорівна; Shmatok, Tetiana; Шматок, Татьяна ГригорьевнаЦя стаття має на меті дослідити особливості педагогічної комунікативної ситуації, а також вплив на неї інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у дистанційній освіті (ДО), роблячи її менш асиметричною. Окрім того, онлайн-навчання кардинально змінює ролі студента та викладача. Студент стає в центрі онлайн-навчання, отримуючи майже повну автономію, можливість самонавчання та самооцінювання, тоді як викладач тепер виконує переважно роль консультанта, наставника або модератора. ДО породжує також нові форми взаємодії, підтримки та оцінювання. Підтримка студентів викладачами включає три істотні та взаємозалежні функції: когнітивну, афективну та системну. Вони сприяють розвитку навчання через консультування та оцінювання, підвищення відданості студентів, а також створення зручних систем управління інформацією. В статті розглядаються також фізичні, семантичні та психологічні бар’єри, що заважають ефективній комунікації, знижуючи таким чином мотивацію студентів, а отже й продуктивність навчання. Дослідження виявило адаптивні й технічні недоліки ДО та засоби їх подолання. Тепер ми можемо навіть говорити про нову культуру відносин, що формується, або про культуру викладача і культуру студента, обидві вони породжені використанням ІКТ. This article aims to investigate the peculiarities of the pedagogical communicative situation, as well as the impact of information and communication technologies (ICT) on it in distance education (ED), making it less asymmetric. In addition, online learning radically changes the roles of the student and teacher. The student becomes the center of online learning, receiving almost complete autonomy, the possibility of self-learning and self-evaluation, while the teacher now plays mainly the role of consultant, mentor or moderator. ED also creates new forms of interaction, student support and assessment. Student support by teachers includes three essential and interdependent functions: cognitive, affective and systemic. They promote learning through advising and assessment, increasing student engagement, and creating user-friendly information management systems. The article also considers physical, semantic, and psychological barriers that prevent effective communication, thus reducing student motivation, and therefore, learning productivity. The study has revealed? the adaptive and technical shortcomings of the DO and means of overcoming them. We can even talk about a new relational culture that is being formed, or about the new form of culture relation being formed, or about the teacher’s and student’s culture ‒ both generated by the use of ICT?