Маркетингова освіта в Україні
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетингова освіта в Україні by Subject "330.338"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Деякі методологічні підходи до оцінки діяльності некомерційних організацій в постсоціалістичних країнах(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Лилик, М. С.Висвітлено місце та роль некомерційних організацій для розвитку громадянського суспільства, проаналізовано проблеми діяльності НГО в постсоціалістичних країнах, зокрема в Україні, та запропоновано деякі методологічні підходи до оцінки їх діяльності.Item Особливості застосування методики «mistery shopping» в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Романова, А. А.В статті розглянуто проблеми та перспективи розвитку застосування методики «Таємний покупець» на українському ринку. Дано спробу порівняти і зіставити методику «Таємний покупець» та маркетингові дослідження. Також пропонується деяке розуміння того, як методика «Таємний покупець» може бути ефективно використана, щоб виправдати застосування маркетингових досліджень.Item Попередня оцінка цінових стратегій підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Дугіна, Світлана ІванівнаУ статті досліджено сутність та особливості ключових чинників успішної діяльності фірми з питань ціноутворення, які є провідними елементами загальної маркетингової стратегії. Підкреслено взаємозв’язок цінової і маркетингової стратегії та його місце і роль у забезпеченні ефективності маркетингової діяльності.Item Роль та місце ПР у системі управління підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Примак, Тетяна ОлександрівнаНайбільша проблема у застосуванні інструментарію ПР у вітчизняному бізнесі полягає у не правильному розумінні його сутності та недооцінюванні ролі в системі управління ринковою діяльністю підприємств, формуванні брендів та маркетингу. На більшості підприємств України ПР-служба знаходиться у підпорядкуванні відділу маркетингу. Це не правильно, оскільки знижує ефективність ПР-діяльності та звужує повноваження ПР-фахівців. У статті обґрунтовано новий погляд на роль та місце ПР у системі управління підприємством.Item Формування лояльності споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Семчик, Н. В.У статті розглянуто аспекти взаємозв’язку понять лояльності, задоволення очікувань та турботи про споживачів. Визначено основну мету формування лояльності у споживачів. А саме формування довготривалих відносин з метою забезпечення стабільної прибутковості.