2023 рік

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 52
  • Item
    Формування і розвиток корпоративної культури підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-20) Семхович, Катерина Олександрівна; Semkhovych, Kateryna; Щетініна, Людмила Валеріївна
    Кваліфікаційна бакалаврська робота складається з 3 розділів. Перший розділ висвітлює теоретичні аспекти теми корпоративної культури підприємства, другий розділ є аналітичним, третій - рекомендаційним. Обсяг дипломної роботи - 72 аркушів, включаючи список використаних джерел та додатки. У дипломній роботі є 9 таблиць та 7 рисунків. Під час написання використано 44 джерел. Робота містить 2 додатки. Об'єктом дослідження є процеси формування та розвитку корпоративної культури TOB «Нова Пошта». Предметом дослідження є теоретико-методичні засади формування та розвитку корпоративної культури TOB «Нова Пошта». Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо корпоративної культури на ТОВ «Нова Пошта» для підвищення ефективності його діяльності. Завдання кваліфікаційної бакалаврської роботи: розкрити сутність корпоративної культури та розглянути її функції; розглянути методи формування і розвитку корпоративної культури; охарактеризувати методичні засади оцінювання корпоративної культури та фактори впливу на неї; здійснити організаційно-економічну характеристику підприємства; проаналізувати ефективність корпоративної культури на підприємстві; запропонутивати напрями вдосконалення корпоративної культури на підприємстві. Вищезазначені завдання вирішуються за допомогою наступних методів дослідження: порівняння, систематизація та узагальнення, метод індукції та дедукції, графічний метод, опитування та власні спостереження. Наукова новизна отриманих результатів полягає у систематизації визначень корпоративної культури у дослідженнях різних авторів, виділенні та структуризації факторів, що впливають на формування організаційної культури підприємства. The qualifying bachelor thesis consists of 3 sections. The first section highlights the theoretical aspects of the topic of corporate culture of the enterprise, the second section is analytical, and the third is recommendatory. The volume of the thesis is 72 sheets, including the list of used sources and appendices. There are 9 tables and 7 figures in the thesis. 44 sources were used during writing. The work contains 2 appendices. The object of the research is the processes of formation and development of the corporate culture of TOB "Nova Poshta". The subject of the study is the theoretical and methodological foundations of the formation and development of the corporate culture of TOB "Nova Poshta". The purpose of the qualification work is to substantiate the theoretical foundations and develop practical recommendations regarding corporate culture at Nova Poshta LLC to improve the efficiency of its activities. Tasks of the qualifying bachelor thesis: reveal the essence of corporate culture and consider its functions; consider methods of formation and development of corporate culture; to characterize the methodological principles of corporate culture assessment and the factors affecting it; carry out the organizational and economic characteristics of the enterprise; analyze the effectiveness of corporate culture at the enterprise; to suggest directions for improving corporate culture at the enterprise. The above tasks are solved using the following research methods: comparison, systematization and generalization, induction and deduction method, graphic method, survey and own observations. The scientific novelty of the obtained results lies in the systematization of the definitions of corporate culture in the studies of various authors, the selection and structuring of factors that influence the formation of the organizational culture of the enterprise.
  • Item
    Менторство та наставництво при адаптації працівників
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-16) Чорна, Дарина Юріївна; Chorna, Daryna; Білик, Ольга Миколаївна
    Використання менторства та наставництва при адаптації персоналу дуже актуальне для сучасних підприємств. Це пов'язано з тим, що ці методи навчання дозволяють новим співробітникам швидше освоїтися на новій роботі та стати більш продуктивними та впевненими у своїх діях. Ментори та наставники можуть допомогти новим співробітникам швидше розібратися у робочих процесах, правилах та процедурах компанії, а також поділитися своїм досвідом та знаннями. Більше того, менторство та наставництво можуть допомогти знизити ступінь стресу та невпевненості у нових співробітників, оскільки вони мають можливість отримати підтримку та допомогу від досвідченіших колег. Таким чином, менторство та наставництво продовжують залишатися актуальними та ефективними методами навчання та адаптації нових співробітників у компанії. The use of mentoring and coaching in staff onboarding is very relevant for modern businesses. This is because these training methods allow new employees to get used to their new job faster and become more productive and confident in their actions. Mentors and mentors can help new employees to understand the company's work processes, rules and procedures faster, as well as share their experience and knowledge. Furthermore, mentoring and coaching can help reduce stress and uncertainty among new employees, as they have the opportunity to receive support and assistance from more experienced colleagues. Thus, mentoring and coaching continue to be relevant and effective methods of training and adaptation of new employees in the company.
  • Item
    Державні соціальні стандарти та гарантії в системі соціального захисту зайнятого населення
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-20) Чепурна, Вікторія Юріївна; Chepurna, Viktoriia; Кирилюк, Володимир Вікторович
    Соціальний захист – це комплекс заходів, які вживає держава, який спрямований на досягнення соціальних цілей, пов'язаних з покращенням якості життя народу, підвищенням суспільного добробуту та забезпеченням соціально-політичної стабільності. Соціальний захист держави заснований на системі таких принципів, як гуманізм, соціальна справедливість, системність, відкритість, демократизм. Соціальний захист у сучасних умовах потребує нових механізмів, форм та методів її реалізації, заснованих на надання населенню необхідного комплексу соціальних послуг. Актуальність теми обумовлена тим, що Україна, як держава, повинна проводити розгорнуту політику реалізації захисту населення країни. На даний час наша країна надає більшого значення реалізації соціального захисту, що ґрунтується на юридичній діяльності всіх органів державної влади України. Всі органи державної влади зобов'язані дотримуватися основних соціальних прав людини, таких, як материнство, дитинство, право на відпочинок, тривалість робочого дня, захист від безробіття та інші. До державного соціального захисту також належать пенсії, допомога для окремих категорій громадян, які опинилися у скрутній життєвій ситуації, прийнятна якість освіти та охорони здоров'я. Social protection is a set of measures taken by the state aimed at achieving social goals related to improving the quality of life of the people, increasing social welfare and ensuring social and political stability. The state's social protection is based on a system of principles such as humanism, social justice, consistency, openness, and democracy. Social protection in modern conditions requires new mechanisms, forms and methods of its implementation based on the provision of the necessary range of social services to the population. The relevance of the topic is due to the fact that Ukraine, as a state, must pursue a comprehensive policy of protecting the country's population. Currently, our country attaches great importance to the implementation of social protection, which is based on the legal activities of all state authorities of Ukraine. All public authorities are obliged to respect basic social rights, such as maternity, childhood, the right to rest, working hours, unemployment protection, and others. State social protection also includes pensions, assistance for certain categories of citizens in difficult life situations, and acceptable quality of education and healthcare.
  • Item
    Програми забезпечення балансу робота-особисте життя працівників
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-16) Ходаківська, Анна Сергіївна; Khodakivska, Anna; Кравчук, Оксана Іванівна
    Поширення дистанційної та гібридної зайнятості в Україні загострюють проблеми досягнення балансу між роботою та особистим життям на організаційному та індивідуальному рівнях. Сучасні тенденції впровадження в HR-практику програм забезпечення балансу «робота-особисте життя» працівників формують нові можливості для використання гнучких графіків та врахування індивідуальних потреб працівника при використанні робочого часу. В роботі: розроблено пропозиції щодо вдосконалення програмних інструментів розроблення та використання програм забезпечення балансу «робота-особисте життя» працівників та якісний проект заходів щодо вдосконалення програм забезпечення балансу «робота-особисте життя» працівників в Grohe International. The spread of remote and hybrid employment in Ukraine exacerbates the problems of achieving a balance between work and personal life at the organizational and individual levels. Modern trends in the implementation of work-life balance programs in HR practice create new opportunities for using flexible schedules and taking into account the individual needs of the employee when using working time. At work: proposals for improving software tools for the development and use of work-life balance programs for employees and a qualitative draft of measures for improving work-life balance programs for employees at Grohe International were developed.
  • Item
    Формування бренду роботодавця
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-19) Тихонов, Богдан Вікторович; Tykhonov, Bohdan; Цимбалюк, Світлана Олексіївна
    Робота складається з 3 розділів. Перший розділ висвітлює теоретичні аспекти формування бренду роботодавця, актуальність данної сфери. Другий розділ є аналітичним, дослідження системи формування бренду роботодавця у ПРАТ «Авто Мотор Груп», стан бренду роботодавця в даній компаній на час аналізу. Третій – рекомендаційним, поради та дії, які можуть допомогти покращити підприємству його бренд роботодавця. The work consists of 3 sections. The first section highlights the theoretical aspects of employer brand formation, the relevance of this field. The second section is analytical, a study of the employer brand formation system at Avto Motor Group PJSC, the state of the employer brand in these companies at the time of the analysis. The third is advisory, advice and actions that can help the company improve its employer brand.
  • Item
    Мотивація в системі менеджменту персоналу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-19) Тетюра, Максим Олександрович; Tetiura, Maksym; Леонтенко, Ольга Михайлівна
    Мотивація - спонукання до дії, динамічний процес психофізіологічної програми, що керує поведінкою людини, визначаючи її спрямованість, організованість, активність і стійкість; здатність людини активно задовольняти свої потреби, тобто набір причин, які спонукають працівників до цілеспрямованих дій, керованих людською діяльністю та поведінкою на основі особистих сильних інтересів та участі в реалізації. Залежно від форми розрізняють: матеріальне заохочення, в тому числі: засоби заохочення (заробітна плата, премії, грошові заохочення), нематеріальні (матеріальне заохочення, службове обладнання - комп'ютери, телефони або службові автомобілі); нематеріальні винагороди (подяка, похвала, рекомендовані курси, тощо). За напрямом впливу розрізняють наступне: позитивні фактори (винагороди) зміцнюють та підтримують бажану поведінку; негативні фактори (покарання) усувають та перешкоджають поганій поведінці. Motivation - an urge to action, a dynamic process of a psychophysiological program that controls human behavior, determining its orientation, organization, activity and stability; the ability of a person to actively satisfy his needs, that is, a set of reasons that motivate employees to take purposeful actions, guided by human activity and behavior based on personal strong interests and participation in implementation. Depending on the form, the following are distinguished: material encouragement, including: means of encouragement (salary, bonuses, cash incentives), non-material (material encouragement, office equipment - computers, telephones or company cars); non-material rewards (thanks, praise, recommended courses, etc.). According to the direction of influence, the following are distinguished: positive factors (rewards) strengthen and support the desired behavior; negative factors (punishment) eliminate and discourage bad behavior.
  • Item
    Управління брендом роботодавця
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-16) Стріленко, Юлія Олександрівна; Strilenko, Yuliia; Рудакова, Світлана Григорівна
    У сучасних економічних умовах побудова сильного бренду роботодавця є основою успішності компанії у майбутньому. При цьому, в умовах зростання конкуренції на ринку праці роботодавцям все складніше залучити та утримати цінних працівників. Багато зарубіжних та ряд вітчизняних компаній використовують різноманітні комунікаційні інструменти формування та просування іміджу підприємства на ринку праці. Інтенсивний розвиток зовнішнього ринку праці встановлює нові тенденції вибору кандидата на робоче місце. Підвищується рівень інформованості кандидатів про діяльність компанії завдяки відгукам діючих чи колишніх працівників цих підприємств на спеціалізованих сайтах та у соціальних мережах. Перебуваючи в таких умовах, роботодавцям необхідне піклуватися про імідж своєї компанії, адже на даному етапі розвитку економіки головним конкурентним ресурсом і перевагою компанії є її співробітники. In today's economic environment, building a strong employer brand is the foundation of a company's future success. At the same time, in the conditions of increasing competition in the labor market, it is increasingly difficult for employers to attract and retain valuable employees. Many foreign and a number of domestic companies use various communication tools to form and promote the company's image on the labor market. The intensive development of the foreign labor market establishes new trends in the selection of a candidate for a workplace. The level of awareness of candidates about the company's activities increases thanks to the reviews of current or former employees of these enterprises on specialized sites and in social networks. Being in such conditions, employers need to take care of the image of their company, because at this stage of economic development, the main competitive resource and advantage of the company are its employees.
  • Item
    Формування та розвиток корпоративної культури
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Шкатунова, Анна Олександрівна; Shkatunova, Anna; Щетініна, Людмила Валеріївна
    У глобалізованому світі зі зростанням конкуренції на ринку, корпоративна культура стає вирішальним фактором успіху для підприємства. Важливо не тільки створити власну культуру, але й активно розвивати її, забезпечуючи конкурентоспроможність організації. На сьогоднішній день корпоративна культура впливає на багато аспектів підприємства, таких як мотивація співробітників, плинність кадрів, ефективність роботи та конфлікти на робочому місці. Більше того, корпоративна культура може вплинути й на репутацію підприємства, що є особливо важливим в умовах цифрової економіки та соціальних мереж, адже негативний імідж може спричинити втрату клієнтів, партнерів та навіть інвесторів. Саме тому, в сучасних умовах, її формування та розвиток є важливою складовою стратегії розвитку підприємства. In a globalized world with increasing competition in the market, corporate culture is becoming a decisive success factor for an enterprise. It is important not only to create your own culture, but also to actively develop it, ensuring the competitiveness of the organization. Corporate culture affects many aspects of an enterprise, such as employee motivation, employee turnover, performance, and workplace conflict. Moreover, corporate culture can affect the company's reputation, which is especially important in the digital economy and social networks, because a negative image can cause the loss of customers, partners and even investors. That is why, in modern conditions, its formation and development is an important component of the company's development strategy.
  • Item
    Економічна ефективність менеджменту персоналу
    (2023-06-14) Хачатрян, Адам Роландович; Khachatrian, Adam; Герасименко, Оксана Олександрівна
    В кваліфікаційній роботі бакалавра наведено теоретичне узагальнення та здійснено аналітичне дослідження проблеми економічної ефективності менеджменту персоналу, що дозволило сформулювати висновки та навести науково-практичні рекомендації. Наведено критерії та показники комплексного оцінювання ефективності менеджменту персоналу в залежності від цілей та стадій життєвого циклу підприємства, за якими автором пропонується розширити систему показників, ввівши блок мотивування персоналу й оплати праці, який входить до переліку ключових показників ефективності (КПЕ) служби управління персоналом. In the qualification work of the bachelor's degree, a theoretical and analytical study of the problem of economic efficiency of management personnel was introduced, which made it possible to formulate visnovka and make scientific and practical recommendations. Criteria and indications of a comprehensive assessment of the effectiveness of management personnel in the long term, depending on the goals and stages of the life cycle of business, are suggested, for which the author proposes to expand the system of indications by introducing a block of motivation for personnel and payment for work, which will enter before the transfer of keys their performance indicators (KPI) of the personnel management service.
  • Item
    Програми підвищення задоволеністю працею
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Харітонова, Мішель Вадимівна; Kharitonova, Mishel; Герасименко, Оксана Олександрівна
    В сучасному бізнесі вважається, що саме персонал є головним ресурсом будь-якого підприємства. З цієї причини керівництво підприємств має бути зацікавлене у проведенні ефективної кадрової політики, яка дозволить підприємству максимально ефективно використати трудові можливості працівників та отримати максимальний результат. Зважаючи на поточну ситуацію на ринку праці України, економічну ситуацію та воєнний стан, складність утримання колективу професійних працівників в кризових умовах, посилюється актуальність створення таких умов праці, які забезпечать високий рівень задоволеністю працею персоналу. З цією метою доцільно запроваджувати конкретні програми підвищення задоволеністю працею на підприємстві, для розробки яких необхідно мати теоретичні знання, володіти методичним інструментарієм та напрацьовувати практичні навики. In modern business, it is believed that the personnel is the main resource of any enterprise. For this reason, the management of enterprises should be interested in implementing an effective personnel policy that will allow the enterprise to use the labor opportunities of employees as efficiently as possible and obtain the maximum result. Taking into account the current situation in the labor market of Ukraine, the economic situation and the state of war, the difficulty of maintaining a team of professional workers in crisis conditions, the urgency of creating such working conditions that will ensure a high level of satisfaction with the work of the staff is increasing. For this purpose, it is expedient to introduce specific programs to increase job satisfaction at the enterprise, for the development of which it is necessary to have theoretical knowledge, possess methodical tools and develop practical skills.
  • Item
    Управління кадровим резервом
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Чабак, Денис Юрійович; Chabak, Denys; Столярук, Христина Сергіївна
    У сучасних умовах одним із найважливіших напрямів удосконалення системи управління персоналом є робота з кадровим резервом, яка допомагає уникнути невиправданого висування співробітника на вищу вакантну посаду. Проводячи аналіз управління персоналом у сучасних компаніях різних форм власності, було виявлено, що останніми роками мало часу приділялося такій важливій функції як робота із кадровим резервом. У процесі управління персоналом, безумовно, є своя система призначення заробітної плати, звільнення та прийому працівників, застосування заохочень та покарань, видача премій. Але щоб система була ефективною, управління персоналом має дотримуватися кадрової політики, в основі якої необхідна програма формування резерву кадрів на висування. In today’s conditions, one of the most important directions for improving the personnel management system is work with the personnel reserve, which allows you to avoid the unjustified nomination of an employee to a higher vacant position. Analyzing personnel management in modern companies of various forms of ownership, it was found that in recent years little time has been devoted to such an important function as work with the personnel reserve. The process of personnel management, of course, has its own system of setting wages, firing and hiring employees, applying incentives and punishments, and paying bonuses. But in order for the system to be effective, personnel management must adhere to the personnel policy, which is based on the program of forming a reserve of personnel for promotion.
  • Item
    Сучасна система менеджменту персоналу організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Стельмах, Карина Романівна; Stelmakh, Karyna; Рябоконь, Іван Олександрович
    Сучасна система менеджменту персоналу включає в себе багато складових, таких як розробка стратегії управління персоналом, планування та організація роботи персоналу, навчання та розвиток, стимулювання та мотивація працівників, а також оцінка їхньої роботи та ефективності. Для досягнення успіху організації, необхідна ефективна система менеджменту персоналу, яка забезпечуватиме ефективне управління персоналом, а також враховуватиме його потреби та розвиток. A modern personnel management system includes many components, such as the development of a personnel management strategy, planning and organization of personnel work, training and development, stimulation and motivation of employees, as well as evaluation of their work and efficiency. To achieve the success of the organization, an effective personnel management system is needed, which will ensure effective personnel management, as well as take into account their needs and development.
  • Item
    Мотивація в системі менеджменту персоналу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Сіренко, Ігор Ігорович; Sirenko, Ihor; Верховод, Ірина Сергіївна
  • Item
    Програми діагностики і профілактики професійного вигоряння працівників
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Салфетнік, Олеся Ігорівна; Salfetnik, Olesia; Василик, Алла Володимирівна
    На сьогоднішній день до професійного вигоряння схильні фахівці будь-якої сфери діяльності. За останні роки збільшилась кількість людей в усьому світі, які страждають на синдром вигоряння, втрачають інтерес до роботи, у них виникають проблеми зі здоров’ям і труднощі в спілкуванні з колегами, рідними. Працівники компаній, установ, які перебувають у стані вигоряння або пережили його, пов’язують це зі своєю професійною діяльністю. Професійне вигоряння – це інтеграційний процес, що є специфічною реакцією особистості на дію різних факторів професійного оточення з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей людини в організації власної професійної діяльності. Профілактичні та реабілітаційні заходи мають спрямовуватися на позбавлення від виробничої напруги, підвищення професійної мотивації, установлення балансу між витраченими зусиллями і отриманим результатом, відновлення психічного здоров’я людини, виправлення якостей особистості та підтримка в розвитку соціальних навичок і професійних здібностей. Today, specialists in any field of activity are prone to professional burnout. In recent years, the number of people around the world who suffer from burnout, lose interest in work, have health problems and difficulties in communicating with colleagues and relatives has increased. Employees of companies and institutions who are in a state of burnout or have experienced it, associate it with their professional activities. Professional burnout is an integration process, which is a specific reaction of an individual to the action of various factors of the professional environment, taking into account the individual and psychological characteristics of a person in the organization of his own professional activity. Preventive and rehabilitative measures should be aimed at getting rid of production stress, increasing professional motivation, establishing a balance between the efforts spent and the result obtained, restoring a person's mental health, correcting personality qualities, and supporting the development of social skills and professional abilities.
  • Item
    Оптимізація чисельності персоналу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Рожкова, Анна Володимирівна; Rozhkova, Anna; Данилевич, Наталія Станіславівна
    Ця дипломна робота присвячена дослідженню та оптимізації чисельності персоналу на підприємстві ТОВ «Конте Україна». Метою є вивчення теоретико-методичних аспектів оптимізації чисельності персоналу, аналіз управління чисельністю підприємства та розробка пропозиції щодо оптимізації чисельності персоналу. У роботі проводиться аналіз управління чисельностю підприємства ТОВ «Конте Україна», а саме, аналіз процесу управління чисельністю підприємства ТОВ «Конте Україна», оцінювання ефективності оптимізації чисельності персоналу підприємства ТОВ «Конте Україна». На основі зібраних даних розробляються пропозиції щодо оптимізації чисельності персоналу, а саме, програма оптимізації чисельності персоналу, оцінювання ефективності запропонованих заходів. Результати дослідження полягають у розробленні методології оптимізації чисельності персоналу ТОВ «Конте Україна», яка може бути використана компанією для покращення управління персоналом та досягнення кращих результатів у діяльності. This diploma thesis is dedicated to the research and optimization of workforce size at «Сonte Ukraine»LLC. The aim is to study the theoretical and methodological aspects of workforce optimization, analyze the management of workforce size at the company, and develop proposals for workforce optimization. The work includes an analysis of workforce management at «Сonte Ukraine» LLC, specifically examining the process of managing workforce size and evaluating the effectiveness of workforce optimization at the company. Based on the collected data, proposals for workforce optimization are developed, including a workforce optimization program and an assessment of the effectiveness of the proposed measures. The research results involve the development of a methodology for optimizing workforce size at «Сonte Ukraine» LLC, which can be utilized by the company to improve personnel management and achieve better performance in their operations.
  • Item
    Нормування праці служби персоналу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Риженко, Альона Михайлівна; Ryzhenko, Alona; Данилевич, Наталія Станіславівна
    Нормування праці робітників служби персоналу — це процес встановлення обсягу робіт, який повинен виконуватись працівниками служби персоналу протягом певного періоду часу. Це може включати в себе визначення кількості робочих годин, планування завдань та встановлення часових рамок для їх виконання. Нормування праці служби персоналу може бути здійснене на основі різних факторів, таких як обсяг робіт, складність завдань, вимоги до якості роботи, стандарти виконання та інші фактори, які впливають на продуктивність та ефективність роботи служби персоналу. Нормування праці може бути використане для планування робочого графіку, визначення кількості працівників, необхідних для виконання завдань, оцінки продуктивності та встановлення цілей для покращення роботи служби персоналу. Важливо враховувати, що нормування праці повинно бути справедливим та реалістичним, забезпечуючи відповідність між обсягом роботи та доступними ресурсами. Також варто брати до уваги індивідуальні особливості працівників та встановлювати мотивуючі механізми для досягнення кращих результатів. Workforce personnel workload standardization is the process of determining the volume of work that should be performed by personnel within the human resources department during a specific period of time. This may involve defining the number of working hours, task planning, and setting timeframes for their completion. The workload standardization for the human resources department can be based on various factors such as the volume of work, task complexity, quality requirements, performance standards, and other factors that influence the productivity and efficiency of the department. Workload standardization can be utilized for scheduling, determining the necessary number of employees to fulfill tasks, evaluating performance, and establishing goals for improving the work of the human resources department. It is important to ensure that workload standardization is fair and realistic, maintaining a balance between the volume of work and available resources. It is also important to consider the individual characteristics of employees and establish motivational mechanisms to achieve better results.
  • Item
    Цифрові технології залучення персоналу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Райхіль, Катерина Михайлівна; Raikhil, Kateryna; Скібська, Катерина Олександрівна
    Цифрові технології залучення персоналу стають все більш популярними у сучасному бізнес-середовищі. Вони сприяють покращенню ефективності та швидкості процесу відбору, а також забезпечують широкий доступ до талановитого персоналу з різних регіонів. Вони надають компаніям зручні та ефективні інструменти для привернення, оцінки, відбору та збереження талановитого персоналу. Digital employee engagement technologies are becoming increasingly popular in today's business environment. They contribute to improving the efficiency and speed of the selection process, and also provide wide access to talented personnel from different regions. They provide companies with convenient and effective tools for attracting, evaluating, selecting and retaining talented personnel.
  • Item
    Ефективність діяльності служби персоналу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Мислива, Дарія Сергіївна; Myslyva, Dariia; Махсма, Марія Борисівна
    Служба персоналу – незамінний інструмент, за допомогою якого компанія може ефективно функціонувати та розвиватися, оскільки саме персонал – рушійна сила будь-якого прогресу підприємства. Робота служби персоналу напряму впливає на прибуток компанії, тому саме в інтересах роботодавця набрати сильну команду HR-фахівців та побудувати їх роботу максимально ефективну з користю для бізнесу. В інакшому випадку компанія отримує ще один додатковий ризик (а їх і так чимало у кожного бізнесу) у вигляді незадоволених працівників і ,як результат, плинність кадрів. Необхідність менеджерів з персоналу – це вже давно не «примха» роботодавця, а необхідний пункт для розвитку компанії. Personnel service is an indispensable tool with which a company can function effectively and develop, because it is the personnel who are the driving force of any progress of the enterprise. The work of the personnel service directly affects the company's profit, therefore it is in the interests of the employer to recruit a strong team of HR specialists and build their work as efficiently as possible for the benefit of the business. Otherwise, the company receives another additional risk (and there are already many of them in every business) in the form of dissatisfied employees and, as a result, staff turnover. The need for personnel managers has long been no longer a "fidget" of the employer, but a necessary point for the company's development.
  • Item
    Організація навчання персоналу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Мацюра, Іванна Вікторівна; Matsiura, Ivanna; Рябоконь, Іван Олександрович
    Організація навчання є важливим аспектом управління персоналом, який спрямований на підготовку та розвиток співробітників в організації. Вона включає в себе встановлення цілей навчання, розробку навчальних програм, вибір методів інструктажу, організацію тренінгів та семінарів, оцінку ефективності навчання та інші важливі кроки. The organization of training is an important aspect of personnel management, which is aimed at the training and development of employees in the organization. It includes setting training goals, developing training programs, choosing instructional methods, organizing trainings and seminars, evaluating training effectiveness, and other important steps.
  • Item
    Сучасні моделі управління лідерством
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Маєвська, Аліна Германівна; Maievska, Alina; Кравчук, Оксана Іванівна
    Лідерство – це складне та малодосліджене явище, яке поєднує у собі багато різноманітних та іноді навіть суперечливих аспектів. Станом на сьогодні не існує чіткого визначення цього поняття. Кожен науковець має власну думку не тільки стосовно загального тлумачення даного слова, а й навичок та якостей, якими має володіти лідер. Саме тому важко назвати точну кількість існуючих моделей лідерства через велику різноманітність підходів та теорій. Сучасні моделі лідерства є ефективними у створенні продуктивного робочого середовища, мотивації та заклику людей до дій. Крім того, розуміння й використання сильних сторін різних стилів лідерства допомагає організаціям стати більш гнучкими, інноваційними та досягти вищих результатів у діяльності. Leadership is a complex and understudied phenomenon that combines many diverse and sometimes even contradictory aspects. Currently, there is no clear definition of this concept. Each scientist has his own opinion not only about the general interpretation of this word, but also about the skills and qualities that a leader should possess. That is why it is difficult to name the exact number of existing leadership models due to the great variety of approaches and theories. Modern models of leadership are effective in creating a productive work environment, motivating and calling people to action. In addition, understanding and using the strengths of different leadership styles helps organizations become more flexible, innovative, and achieve higher results in their activities.