Стратегічні імперативи сучасного менеджменту (частина 2)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Стратегічні імперативи сучасного менеджменту (частина 2) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 50
Results Per Page
Sort Options
Item Практика використання торгових марок на ринку побутової техніки Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Бажеріна, К. В.У статті визначено етапи конкурентоспроможності торгових марок і на прикладі ринку побутової техніки розроблено практичні рекомендацій з раціонального формування і використання торгових марок для збільшення марочного капіталу і здобуття ринкових переваг підприємств.Item Проблеми міжкультурних комунікацій у інформаційному забезпеченні зовнішньоекономічної діяльності підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Йохна, Микола Антонович; Вешко, О. В.У статті розглянуто деякі аспекти впливу міжкультурної комунікації на підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства.Item Соціальне підприємництво як особлива форма організації господарської діяльності(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Свинчук, Анастасія АнатоліївнаУ статті узагальнено підходи до визначення сутності соціального підприємництва, ідентифіковано критерії класифікації соціальних підприємств і розкрито передумови його становлення та розвитку в Україні.Item Особливості управління ресурсозбереженням на підприємстві в сучасних умовах господарювання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Масліченко, Оксана Миколаївна; Maslichenko, OksanaСтаття присвячена дослідженню сутності процесу управління ресурсозбереженням на підприємстві. У роботі розглянуто основні принципи, фактори, методи управління ресурсозбереженням. Зазначено підходи до формування ефективної фінансової політики, мотивації і стимулювання у сфері ресурсозбереження.Item Соціальні технології сучасного менеджменту(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Лебедєв, І. В.Розглянуто сутність і роль соціальних технологій в управлінні підприємствами. Показано зміст соціальної політики як форми прояву корпоративної соціальної відповідальності. Висвітлено особливості соціальної діяльності українських підприємств в умовах економічної кризи.Item Мотиваційні складові механізму управління потенціалом підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Гончар, О. І.Висвітлюється проблема забезпечення результативності управління економічним потенціалом підприємства, необхідність формування відповідного механізму управління на мотиваційних засадах, реалізація якого дозволить підвищити ефективність використання усіх ресурсів, реалізації можливостей і розвитку загалом.Item Peticularies of managing the loan based infrastructure project on railways(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Vasich, D. N.; Vasich, N. N.The authors explained some characteristics of financial management in the sphere of infrastructure. They presented the case study of investment project alternatives for freight wagons purchasing and operating by the Public Company of Railways of Serbian Republic (Bosnia and Herzegovina) They suggest that many different elements should be considered before taking the final decision on the lending money form the bank and the influence of the loan terms to the profitability of the whole Project.Item Інноваційно-інвестиційна діяльність як основа економічної безпеки України на сучасному етапі розвитку світової економічної системи(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Токар, Володимир Володимирович; Tokar, VolodymyrУ статті розкрито роль інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств у забезпеченні економічної безпеки України; представлено авторські пропозиції щодо вдосконалення механізму співпраці між реальним сектором економіки та державою з метою підвищення технологічного рівня виробництва.Item Інноваційна модель державного розвитку України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Терещенко, Наталія Володимирівна; Tereshchenko, N. V.; Терещенко, Наталия ВладимировнаАкцентується увага на: інноваційному розвитку; основних принципах державної інноваційної політики; єдності стратегічного та поточного державного регулювання; людині як об’єкті капітальних інвестицій; організації інноваційного наукового колективу; активізації інноваційної діяльності; концепції інтелектуального капіталу; моделях соціальної реальності; інноваційній моделі державного розвитку; соціально-технологічній та інноваційній культурах.Item Погляд на розвиток менеджмент-консалтингу з історичної перспективи(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Афтандилянц, Вадим ЄвгеновичРозглянуто основні етапи розвитку галузі консалтингових послуг у світі та Україні. Визначено основні події, що впливали на структуру галузі та наслідки такого впливу на підприємства. Визначено передумови виникнення консалтингових послуг. Окреслено взаємозв’язок між економічною ситуацією у світі і розвитком галузі консалтингових послуг.Item Формування інноваційної поведінки промислових підприємств в умовах дефіциту фінансових ресурсів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Охріменко, Оксана ОнуфріївнаСтаття присвячена питанням формування інноваційної поведінки підприємств в умовах обмеженості фінансового забезпечення та інших економічних потрясінь. Розглянуто концептуальні підходи до мотивації інноваційної діяльності та показники її продуктивності. Запропоновано шляхи залучення фінансових ресурсів.Item Необходимость измения отношений к имитации(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Радосавлевич, М.; Анджелкович, М.; Радосавлевич, Ж.Все предыдущие исследования более или менее указывают на важность инноваций и инноваторов в обеспечении успеха в бизнесе и успеха каждого человека. Содержание обоих этих явлений заключается в нахождении эффективных и действенных, т.е. более успешных образов жизни и работы. Эти способности людей и компаний, были одновременно и решающим фактором в обеспечении выживания, т.е. развития и общего социального прогресса и экономического развития. Пока инновации, т.е. нововведения поднимаются до уровня решающего фактора, имитации недооцениваются, а подражатели считаются ворами и плагиаторами инноваций. Практика показывает, что имитация, особенно творческая имитация, в частности,может быть более важной, чем нововведение, что делает необходимым рассмотреть это явление в более широком контексте и разорвать вековые стереотипы, существующие в правовой, этической, технической, экономической сферах, на макро-, мезо- и микроуровнях. Имитация, в первую очередь творческая имитация не представляет собой пустое копирование, или повторение, но умный поиск причин и следствий, практику, приводящую многие системы к успеху и к ведущим позициям в своих отраслях. В работе делается попытка анализа роли имитации в контексте современной деловой практики.Item Практична реалізація концепції функціонування керуючої системи підприємства в ринкових умовах(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Семенча, І. Є.У статті розглянуто стадії моделювання процесу функціонування керуючої системи підприємства в ринкових умовах, структура моделі, її економічний зміст побудови та наслідки моделювання.Item Інноваційна політика Німеччини: пріоритети та проблеми реалізації(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Соболєва, Тетяна Олександрівна; Sobolyeva, TetyanaУ статті розглянуто сильні й слабкі сторони національної інноваційної системи Німеччини. Наголошено на зв’язку обраних пріоритетів інноваційної політики з можливостями та загрозами в інноваційному розвитку країни.Item Формування компетентнісної складової стратегії диверсифікованого зростання підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Соколюк, Г. О.Охарактеризовано основні методичні підходи до оцінки відповідності компетентнісної складової внутрішнього потенціалу підприємства стратегічним цілям диверсифікованого зростання;аргументовано необхідність розробки програм розвитку персоналу на основі відповідної моделі компетенцій.Item Управління інноваціями на регіональному рівні — пошук оптимальної схеми(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Красовська, О. В.У статті проаналізовано систему формування та реалізації інноваційної політики в Україні на державному та регіональному рівнях. Показано, що на сучасному етапі існує перекриття та дублювання функцій між органами, відповідальними за вказану політику. Запропоновано рекомендації, направлені на усунення виявлених протиріч та оптимізацію структури управління інноваціями на регіональному рівні.Item Innovative Concepts for supply chain management. Analysis of the need and the development process(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Hopfert, Inhrid; Wellbrock, WaniaThe suitability of existing Supply Chain Management concepts to resolve present problems as well as to meet upcoming challenges toward Supply Chain Management are analyzed based on their degree of target achievement and degree of innovativeness. Subsequently, the question of how new concepts can be developed independently in specific Supply Chains is discussed. The developed stage model serves as a reference for companies and Supply Chains that intend to focus on future-oriented aspects of Supply Chain Management.Item Взаємозв’язок інноваційної та маркетингової діяльності в підприємствах аграрного сектору(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Блюмська, К. В.Стаття присвячена вивченню особливостей господарської діяльності в аграрному секторі та їх впливу на інноваційні процеси. Визначено основні чинники впливу на інноваційну діяльність сільськогосподарського виробництва, зокрема на його маркетингову складову. В роботі розкрито сутність ролі маркетингу безпосередньо у сільському господарстві та визначені основні можливості та перспективи, що надає маркетингова діяльність аграрному сектору. Встановлено взаємозв’язок між інноваційною та маркетинговою діяльністю, як передумови формування інноваційного маркетингу.Item Оцінка ефективності діяльності банку і підприємства від запровадження збалансованої системи показників(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Андрос, С. В.Розглянуто діяльність підприємства, яке за рахунок впровадження збалансованої системи показників (BSC) успішно реалізує поставлені цілі. Проаналізовано роботу комерційного банку, який замінив BSC більш альтернативним методом, визнавши дану систему неприйнятною для бізнес-діяльності. Порівнюється ефективність роботи банку і підприємства від впровадження BSC шляхом оцінювання фінансових і нефінансових показників. Обґрунтовано причини розбіжних результатів діяльності та ступеня задоволеності клієнтів і персоналу від упровадження BSC у банку і на підприємстві.Item Проектне фінансування як інструмент адміністрування доходів і видатків бюджетів розвитку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Кулешір, В. В.; Ковалюк, О. М.У статті розглянуто застосування підходів проектного фінансування, стратегічного управління, програмно-цільового методу в управлінні доходами та витратами місцевих бюджетів розвитку (МБР), визначено основні демотивуючі чинники ефективного управління МБР, запропоновано шляхи застосування програмноцільового методу та методу проектного фінансування інвестиційних програм, що фінансуються з місцевих бюджетів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »