Маркетингова освіта в Україні
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетингова освіта в Україні by Subject "339.138"
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
Item Брендинг дитячих товарів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Шевченко, Олена ЛеонідівнаУ статті висвітлено принципи розробки і підтримання брендів дитячої продукції. Автор розкриває особливості такого ринкового сегменту як «діти» та специфічні риси їхньої поведінки і сприйняття на прикладі різних вікових груп. Проаналізовано основні чинники, що створюють вплив на дитячу поведінку і приводить до відповідних купівельних рішень.Item Еволюція функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Бухтатий, О. Є.У статті досліджено та проаналізовано проблематику еволюції функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції.Item Маркетинговий та фінансовий підходи до оцінки марочного капіталу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-08-11) Солнцев, С. О.; Бажеріна, К. В.Визначено взаємозв’язок вартості торгової марки і марочного капіталу, проаналізовані переваги і недоліки методів їх оцінки, а також запропонований власний метод оцінки вартості торгової марки.Item Маркетингові прийоми як спосіб нагромадження і використання досвіду маркетингової діяльності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Дайновський, Юрій АнатолійовичРозглянуто сутність і доцільність створення банку маркетингових прийомів. Обґрунтовано необхідність його використання як у практичній діяльності, так і у процесі навчання і підвищення кваліфікації. Характеризуються окремі теоретичні аспекти діяльності щодо генерації маркетингових прийомів, формування і практичного застосування їх банку, які засвідчують наявність у цій сфері ознак як наукового напряму, так і окремого навчального курсу.Item Стратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Дуріхіна, Олена ВолодимирівнаУ статті розглянуто сучасний стан та проблеми машинобудування України. Описано можливі стратегії розвитку машинобудівних підприємств.Item Сучасний стан та напрямки розвитку каналів продажу страхових послуг в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Лепілкін, С. В.У статті розглянуто класифікацію каналів продажу страхових послуг в Україні, проаналізовано стан розвитку та специфіку кожного з них. Виокремлено подальші напрямки розвитку каналів продажу страхових послуг в умовах національного страхового ринку.Item Управління маркетингом: освіта, наука, практика(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Герасимчук, В. Г.Аналізується розбіжність в тлумаченні понять «маркетинг», «управління», «управління маркетингом». Процес управління підприємством розглядається як узгоджена послідовність виконання загальних і спеціальних функцій. Досліджена структура пріоритетів при висвітленні маркетингової проблематики на шпальтах вітчизняних часописів. Уточнюється роль і місце маркетингу в управлінні підприємством. Наголошується на доцільності вдосконалення навчальних планів при підготовці маркетологів.Item Цена в системе оценки эффективности маркетинговых коммуникаций (на примере выставочной деятельности)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Агалакова, О. Н.The article provides a critical analysis of existing individual views of economists on the formation of an optimal market price in the market conditions of imperfect competition. In this regard, given the economic and mathematical justification of the principle of the new formula to calculate it is not used in the past either in theory or in practice.Item Інноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання популярності професії маркетолога(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-08-31) Дмитрів, Анна Ярославівна; Балук, Н. Р.; Бук, Л. М.Висвітлено зміст інноваційного підходу до організації лекційних та практичних занять, що сприяє формуванню у студентів уміння самостійно вчитися, мислити аналітично, критично та креативно.Item Інфраструктура товарного ринку — реалізація складових маркетингового комплексу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Савощенко, Анатолій СеменовичРозглядається розвиток обміну продуктами праці та діяльністю, зв’язок обміну з розподілом та споживанням. Аналізується роль обміну у виникненні товарного виробництва та товарного ринку, передумов формування методів та засобів управління ним. Висвітлено розмаїття підходів до визначення змісту елементів комплексу маркетингу «розповсюдження» і «просування», реалізація їх інфраструктурою товарного ринку. Під нею розуміють «сукупність видів діяльності та суб’єктів господарювання, які забезпечують обсяг речових чинників виробництва і товарів кінцевого споживання й надають комплекс послуг…». Підкреслюється необхідність розвитку сучасної інфраструктури, яка забезпечувала б суб’єктам ринку належні умови для здійснення маркетингової діяльності.