№ 26 (частина 1)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 26 (частина 1) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 46
Results Per Page
Sort Options
Item Проблеми формування і розвитку інноваційної інфраструктури в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Фукс, Анатолій ЕрвіновичДосліджено процеси становлення та розвитку інноваційної інфраструктури в Україні. Показано, що її розвиток знаходиться на початковій стадії, потребує подальшої розбудови і створення сприятливих умов для підвищення ефективності її функціонування.Item Роль фінансово-промислових груп у формуванні інноваційного виробництва(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Кушнір, Анна ІванівнаУ статті досліджено суть фінансово-промислових груп, їх різновиди та принципи функціонування в Україні. Визначено їх вплив на формування інноваційного виробництва.Item Маркетингові комунікативні стратегії на етапах життєвого циклу товару(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Кузьменко, Т. О.У статті описані маркетингові комунікативні стратегії на підприємствах. Правильний вибір маркетингових комунікативних стратегій на різних етапах життєвого циклу товару за сучасних умов є одним з найефективніших методів конкурентної боротьби.Item Напрями покращення діяльності національної служби посередництва і примирення у вирішенні трудових конфліктів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Волобоєва, Ірина Олександрівна; Волобоєва (Варіс), Ірина Олександрівна; Варіс, Ірина Олександрівна; Voloboieva, Iryna; Волобоева, Ирина АлександровнаУ статті оцінюється стан соціально-трудових відносин у 2010 р., аналізуються завдання НСПП та пропонуються напрями щодо покращення її діяльності.Item Раціоналізація та проектування структури персоналу центрів зайнятості відповідно до структури послуг з працевліштування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Ільніцька (Кравчук), Оксана Іванівна; Ільніцький, Ярослав Васильович; Kravchuk, Oksana; Кравчук, Оксана ИвановнаРозроблено методичний підхід до проектування структури персоналу служби зайнятості. Запропоновано алгоритм розрахунку оптимальної структури персоналу базових центрів зайнятості з урахуванням чисельності зареєстрованих у службі зайнятості незайнятого населення і роботодавців та середньої нормативної трудомісткості їх обслуговування.Item Інформаційна економіка як імператив розвитку електронної комерції(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Краморенко, Н. Р.Стаття присвячена дослідженню природи та закономірностей формування і розвитку інформаційного суспільства й інформаційної економіки, виникненню феномена електронної комерції як складової інформаційної економіки.Item Концептуальні підходи до виокремлення функціональних складових економічної безпеки підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Кузьомко, Володимир МиколайовичУ статті проаналізовано основні підходи до ідентифікації функціональних складових економічної безпеки підприємства (ЕБП). Зроблено висновки щодо необхідності більш розширеної структуризації ЕБП.Item Особливості маркетингових досліджень у кінобізнесі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Мазяр, М. П.Стаття присвячена визначенню специфічних особливостей застосування маркетингу в кінобізнесі.Item Маркетинговий аналіз ринку машинобудівної галузі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Дуріхіна, Олена ВолодимирівнаУ статті розглянуто сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку машинобудівної галузі України. Виявлено позитивні та негативні тенденції розвитку галузі.Item Формування маркетингового мислення в процесі підготовки фахівців технологічних спеціальностей(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Гаркавенко, Світлана СтепанівнаВ статті розглядаються актуальні проблеми і можливості зростання якості освіти, підвищення компетентності фахівців технологічних спеціальностей.Item Вибіркові обстеження збитків урожаю сільськогосподарських культур(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Войтко, О. В.У статті розглядаються методичні та організаційні засади оцінювання збитків врожаю сільськогосподарських культур при настанні страхового випадку. Представлено характеристику механічного відбору, за допомогою якого проводиться визначення збитків урожаю сільськогосподарських культур при настанні страхового випадку; організацію праці з обліку збитків урожаю.Item Управління локальними брендами(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Савич, Олександр Петрович; Фертюк, Світлана ВолодимирівнаВисвітлюються теоретичні аспекти поняття бренд, його особливості впливу на цільового споживача. Показано відмінність таких понять, як торгова марка, бренд та бренбинг. Досліджено особливості маркетингового забезпечення управління локальними брендами на ринку мінеральних вод.Item Мотивація в процесі управління персоналу глобальних корпорацій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Суворова, Т. В.У статті досліджено особливості мотивації людських ресурсів в різних глобальних корпораціях. Сформовано схему механізму управління мотиваційною системою людських ресурсів у глобальних корпораціях.Item Дослідження стану управління ефективністю праці в компанії (на прикладі ТОВ «Таргет Констракшн»)(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Турчина, Валентина МихайлівнаВнесено пропозиції стосовно можливостей підвищення рівня ефективності праці за рахунок використання виявлених шляхом анкетування резервів. Наведено алгоритм визначення рівня задоволеності працівників станом управління ефективністю праці в компанії шляхом анкетування, роз’яснено особливості аналізу результатів анкетування.Item Еволюція змісту просування у моделях маркетингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Вахній, В. В.Висвітлено еволюцію сутнісних параметрів, спрямованості та умов застосування інструментів і методів просування в існуючих моделях маркетингу.Item Соціально-економічні суперечності в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Крюкова, Інна ОлексіївнаУ статті розглядається проблема доброякісності реклами і відповідальності бізнесу перед споживачем та соціальною безпекою в Україні.Item Інноваційні чинники функціонування вітчизняних корпоративних структур(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Михайлюк, Михайло АндрійовичУ статті досліджуються інноваційні чинники функціонування корпоративних структур в Україні з огляду на важливість впливу інноваційного змісту ринкових перетворень як на теренах вітчизняної економіки в цілому, так і на рівні окремих корпоративних підприємств зокрема. Запропоновано умови посилення дії інноваційних складових у функціонуванні вітчизняних корпорацій через проведення ефективної внутрішньої економічної політики.Item ІТ-технології в особистому продажі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Тімченко, Юлія ІгорівнаУ статті розглянуто основи особистого продажу товарів та послуг, його характеристики, можливості та тенденції розвитку завдяки сучасним ІТ-технологіям. Перелічено ряд цілей та завдань, які стоять перед учасниками персонального продажу (продавцем та клієнтом). Визначено роль Інтернет-технологій у персональному продажі.Item Питання кооперації в науковій спадщині О. Д. Білімовича(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Шарикова, А. В.; Sharikova, A.У статті характеризуються погляди українського вченого-економіста Олександра Дмитровича Білімовича на кооперацію: генезис у дореволюційний період, деформації за роки радянської влади та прогнози на можливі перспективи відродження і розвитку кооперативного руху на пострадянському просторі.Item Конкуренція та сезонність кондитерського ринку як передумови використання аутсорсінгу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Козачко, М. В.; Kozachko M.Розглянуто рівень конкуренції в кондитерській галузі України. Розраховано індекс Херфіндаля—Хіршмана в галузі, проаналізовано його динаміку. Досліджено сезонність попиту на кондитерську продукцію. Визначено передумови використання аутсорсінгу на підприємствах кондитерської галузі.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »