№ 26 (частина 1)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 26 (частина 1) by Title
Now showing 1 - 20 of 46
Results Per Page
Sort Options
Item Бенчмаркинг досвіду ребрендингу та можливості його використання у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Шафалюк, Олександр КазимировичВ статті опрацьовано методичні особливості реалізації проектів ребрендингу.Item Вибіркові обстеження збитків урожаю сільськогосподарських культур(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Войтко, О. В.У статті розглядаються методичні та організаційні засади оцінювання збитків врожаю сільськогосподарських культур при настанні страхового випадку. Представлено характеристику механічного відбору, за допомогою якого проводиться визначення збитків урожаю сільськогосподарських культур при настанні страхового випадку; організацію праці з обліку збитків урожаю.Item Вплив демократичних, наукових та освітніх революцій на формування економічних суб’єктів у Західній Європі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Чернятевич, Ярослава Василівна; Chertyatevych, YaroslavaУ статті досліджується сутність демократичних, освітніх та наукових революції, що відбувались у Західній Європі. Розглядається вплив даних революцій на становлення економічних суб’єктів, на розвиток приватної власності як основи функціонування ринкової економічної системи.Item Дослідження стану управління ефективністю праці в компанії (на прикладі ТОВ «Таргет Констракшн»)(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Турчина, Валентина МихайлівнаВнесено пропозиції стосовно можливостей підвищення рівня ефективності праці за рахунок використання виявлених шляхом анкетування резервів. Наведено алгоритм визначення рівня задоволеності працівників станом управління ефективністю праці в компанії шляхом анкетування, роз’яснено особливості аналізу результатів анкетування.Item Еволюція змісту просування у моделях маркетингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Вахній, В. В.Висвітлено еволюцію сутнісних параметрів, спрямованості та умов застосування інструментів і методів просування в існуючих моделях маркетингу.Item Економічні системи: сутнісні ознаки та механізми формування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Шнипко, Олександр СергійовичУ статті проаналізовано наукові підходи щодо класифікації економічних систем. Деталізовано ознаки та механізми формування таких систем.Item Знання як стратегічний ресурс організації та особливості управління ними(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Бутенко, Наталія ЮріївнаУ сучасних умовах знання стають найважливішим ресурсом організацій. Специфіка знань як об’єкта управління обумовлює багато проблем, з якими зіштовхуються організації. Свідоме управлення знаннями стає важливою конкурентною перевагою сучасної організації.Item Конкуренція та сезонність кондитерського ринку як передумови використання аутсорсінгу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Козачко, М. В.; Kozachko M.Розглянуто рівень конкуренції в кондитерській галузі України. Розраховано індекс Херфіндаля—Хіршмана в галузі, проаналізовано його динаміку. Досліджено сезонність попиту на кондитерську продукцію. Визначено передумови використання аутсорсінгу на підприємствах кондитерської галузі.Item Концептуальні підходи до виокремлення функціональних складових економічної безпеки підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Кузьомко, Володимир МиколайовичУ статті проаналізовано основні підходи до ідентифікації функціональних складових економічної безпеки підприємства (ЕБП). Зроблено висновки щодо необхідності більш розширеної структуризації ЕБП.Item Логістичні організаційні структури як довгострокова перевага підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Риженко, А. В.У статті описані та проаналізовані найоптимальніші види логістичних організаційних структур на підприємствах. Розглянуто переваги, недоліки та особливості впровадження логістичних організаційних структур на підприємствах.Item Маркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Данніков, Олег ВолодимировичАвтором розглядаються питання вдосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу, на основі впровадження і розвитку маркетингу партнерських відносин у діяльність господарюючих суб’єктів і маркетингових стратегічних рішень у процесі роботи на вітчизняних ринках.Item Маркетинговий аналіз ринку машинобудівної галузі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Дуріхіна, Олена ВолодимирівнаУ статті розглянуто сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку машинобудівної галузі України. Виявлено позитивні та негативні тенденції розвитку галузі.Item Маркетинговий потенціал та ефективність мобілізаційних стратегій комплексу суднобудування України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Філонов, Володимир ІвановичВ статті опрацьовано методичні особливості реалізації ефективних маркетингових стратегій промислових підприємств.Item Маркетингові комунікативні стратегії на етапах життєвого циклу товару(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Кузьменко, Т. О.У статті описані маркетингові комунікативні стратегії на підприємствах. Правильний вибір маркетингових комунікативних стратегій на різних етапах життєвого циклу товару за сучасних умов є одним з найефективніших методів конкурентної боротьби.Item Методи вимірювання загально-національного інтеллектуального потенціалу в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Никифоров, Анатолій Євгенович; Nykyforov, AnatoliyУ статті проведено порівняльний аналіз методів вимірювання загально-національного інтелектуального потенціалу, які використовуються у світовій практиці, обґрунтовано доцільність застосування методу компаративних індексів для вимірювання інтелектуального потенціалу України, запропоновано алгоритм розрахунку індексів індикаторів та агрегованих індексів інтелектуального потенціалу.Item Методичні засади розробки та реалізації проектів розвитку підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Марченко, Максим МихайловичУ статті розкриваються особливості розробки та реалізації проектів розвитку підприємства, запропоновані і обґрунтовані рекомендації по ефективному впровадженню етапів даного процесу. Запропоновано схему класифікацій етапів розробки та реалізації проектів розвитку підприємства, яка включає чотири великі фази (ініціювання, планування, реалізація, моніторинг і контроль) з деталізацією їх на двадцять чотири етапи.Item Мотивація в процесі управління персоналу глобальних корпорацій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Суворова, Т. В.У статті досліджено особливості мотивації людських ресурсів в різних глобальних корпораціях. Сформовано схему механізму управління мотиваційною системою людських ресурсів у глобальних корпораціях.Item Місцеве самоврядування в системі управління розвитком регіонів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05-16) Білоконь, Іван ВасильовичУ статті висвітлюються особливості розвитку системи місцевого самоврядування в Україні, його місце в системі регіонального управління, обґрунтовується необхідність його реформування в умовах розвитку ринкових відносин та впливу глобалізаційних чинників на розвиток економіки країни та її регіонів.Item Напрями покращення діяльності національної служби посередництва і примирення у вирішенні трудових конфліктів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Волобоєва, Ірина Олександрівна; Волобоєва (Варіс), Ірина Олександрівна; Варіс, Ірина Олександрівна; Voloboieva, Iryna; Волобоева, Ирина АлександровнаУ статті оцінюється стан соціально-трудових відносин у 2010 р., аналізуються завдання НСПП та пропонуються напрями щодо покращення її діяльності.Item Організація процесу і ефективність маркетингових досліджень підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Масліхін, С. І.В статті досліджено основні тенденції еволюції систем маркетингових досліджень, підходи до спеціального науково-практичного моделювання і оцінок параметрів розвитку соціально-економічних явищ, конструктивно опрацьовано актуальні аспекти їх проблематики.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »